اطلاعات اخیر از تولید فیلم I Am Legend 2

پس از مدت‌ها بالاخره به لطف ویل اسمیت شاهد اطلاعات جدیدی از وضعیت تولید فیلم I Am Legend 2 هستیم.

Will Smith یکی از بازیگران تراز اول هالیوود محسوب می‌شود که آثاری جذاب و به یاد ماندنی را در طی ۳ دهه اخیر برای سینماگران به ارمغان آورده است. یکی از محبوبترین فیلم‌های ویل اسمیت اثری تحت عنوان I Am Legend (من افسانه هستم) با اقتباس از رمانی به همین نام است که به کارگردانی فرانسیس لارنس در سال ۲۰۰۷ میلادی اکران شد و به سبب ارائه روایتی اکشن و پسا-آخرالزمانی موفق گشت تا فروشی بالغ بر ۵۸۵ میلیون دلار را به ثبت برساند. اثری که از آن زمان تاکنون بحث ساخت دنباله‌ای برایش مطرح بوده است.

در حالی که طی پایان‌بندی فیلم I Am Legend دکتر رابرت نویل با نقش آفرینی ویل اسمیت مجبور می‌شود تا برای نجات جان ۲ تن از بازمانده‌ها فداکاری کند و جانش را از دست بدهد اما سازندگان پایان دومی را نیز برای این پروژه در نظر گرفته بودند. پایانی که به نظر می‌آید ملاکی برای ساختن دنباله این فیلم خواهد بود. پیش‌تر اعلام شده بود که ویل اسمیت برای ایفای مجدد نقش رابرت نویل بازگشته و مایکل بی. جردن نیز برای نقشی نامعلوم در کنار این بازیگر ۵۵ ساله حضور پیدا خواهد کرد.

اکنن نیز به لطف جشنواره فیلم Red Seal که ویل اسمیت در آن حضور پیدا کرده، شاهد اطلاعات جدیدی از وضعیت تولید فیلم I Am Legend 2 بودیم؛ در حالی که او از بروز اطلاعاتی حیاتی خودداری کرده است ولی اعلام داشته که پروسه تولید به زودی آغاز خواهد شد تا در کنار مایکل بی. جردن برای حضور در مقابل دوربین آماده شود.

 

برای فردا تماسی با مایکل بی. جردن خواهم داشت. به آغاز پروسه تولید بسیار نزدیک هستیم. فیلم‌نامه تازه آماده شده و احتمالاً مجبور شوم تا اطلاعات زیادی را به اشتراک بگذارم. با این حال باید بگویم که ما با پایانی سر و کار خواهیم داشت که شخصیت من زنده مانده است.

برای کسانی که موفق به تماشای پایان‌بندی دوم نشده‌اند باید بگوییم که تمامی اتفافات تا لحظه حیاتی حمله موجودات خونخوار به مخفیگاه رابرت نویل در زیرزمین یکسان است. با این حال این بار او به جای آن که با نارنجک به وسط آن‌ها رفته و خود را فدا نماید، سعی می‌کند تا با نمونه مبتلای معالجه شده با این موجودات ارتباط برقرار کرده و اعلام نماید که می‌تواند آن‌ها را درمان کند. آن‌ها نیز که از این موضوع مطلع می‌شوند، دست از حمله برداشته و اجازه می‌دهند که رابرت نویل و ۲ بازمانده دیگر از آن مکان خارج شوند.

در بین مخاطبین فیلم I Am Legend اختلاف بسیاری در طی سال‌های اخیر حول محور پایان‌بندی وجود داشته است و هر یک از پایان‌ها از طرفداران خاص خود بهره می‌برند. با این وجود به لطف پایان‌بندی دوم نه تنها شخصیت ایفا شده توسط ویل اسمیت زنده می‌ماند، بلکه راه برای ساخت دنباله آن نیز هموار کرده است. پایان‌بندی دوم همچنین وفاداری بیشتری به رمان اصلی دارد؛ زیرا رابرت نویل با جامعه‌ای روبرو می‌شود که انسان‌های آلوده نیز از جایگاه خاصی در آن جا برخوردار بوده و قهرمان داستان را به چشم قاتلی می‌بینند که به کشتار هم‌نوعانشان پرداخته است.

با توجه به صحبت‌های اخیر ویل اسمیت می‌توانیم اینگونه برداشت کنیم که پروسه تولید فیلم I Am Legend 2 به زودی آغاز می‌شود. همچنین احتمال آن می٬رود که در سال ۲۰۲۵ میلادی شاهد اکران این فیلم در سینماها باشیم.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تاریخ پخش فصل دوم سریال Squid Game رسما اعلام شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: