به‌‌رزرسانی جذاب برای بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim

آپدیت تازه بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition پشتیبانی از استیم دک و نمایشگرهای فوق عریض را اضافه می‌کند.

بتسدا در تلاش است تا بتواند مادهای پولی بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition را در به‌روزرسانی جدید بازی اضافه کند. بازی الدر اسکرولز ۵: اسکایریم با این به‌روزرسانی یک منوی یکپارچه از Creations در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که در آن مادهای مختلف درکنار آیتم‌های Creation Club به چشم می‌خورند.

منوی جدید به بازیکن‌ها اجازه خواهد داد تا به‌راحتی به تمام مادهای بازی دسترسی داشته باشند و بتوانند ترتیب مادها یا Load Order را تغییر دهند.

گیمرها قادر خواهند بود مادهای قدیمی را با آغاز یک فایل ذخیره قدیمی بازیابی کنند. به‌روزرسانی جدید پشتیبانی از استیم دک و مانیتورهای فوق عریض را به بازی اضافه می‌کند و بازیکن‌ها می‌توانند با نسبت‌های تصویر ۱۶:۹، ۱۶:۱۰، ۲۱:۹ و ۳۲:۹ به‌ تجربه‌ی از الدر اسکرولز ۵: اسکایریم بپردازند.

درنهایت این به‌روزرسانی مشکلات و باگ‌ها بسیاری را برطرف می‌کند. این شامل باگ‌های کوچک‌تر مثل NPCهای Cragslane Cavern می‌شود که بازیکن نمی‌توانست وسایل‌شان را بردارد. این به‌روزرسانی باگ‌های بزرگی نظیر کرش بازی هنگام مبارزه با Dwarven Ballista را نیز اصلاح می‌کند.

نظر شما در این مورد چیست؟ نظر خود را با ما در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و سایر اخبار و مطالب حوزه گیم  تکنولوژي را از طریق صفحه اصلی گیماتک مطالعه بفرمایید.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
عنوان Maneater بیش‌تر از ۱۴ میلیون نسخه فروش داشت

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: