زمان اضافه شدن کراس-پلی به بازی مورتال کمبت ۱ اعلام شد

اخیرا استودیوی بازی‌سازی NetherRealm، خالق بازی مورتال کمبت ۱ تایید کرده است که این بازی در فوریه ۲۰۲۴ (بهمن-اسفند) از قابلیت کراس-پلی پشتیبانی خواهد کرد.

تایلر لنزدان، مدیر انجمن بازی این هفته گفت:

«کراس-پلی در ماه فوریه برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی عرضه خواهد شد، بنابراین از این بابت بسیار هیجان‌زده هستیم».

استودیوی NetherRealm برنامه‌های خود را برای اضافه کردن کراس-پلی به Mortal Kombat 1 به صورت یک به‌روزرسانی پس از عرضه، زمانی که بازی برای اولین بار در ماه می معرفی شد، تایید کرد. ریبوت این سری در ماه سپتامبر منتشر شد. فصل سوم تحت عنوان The Cryomancer که تِم اصلی آن حول ورود Sub-Zero به عنوان باس اصلی در حالت Invasions است، روز پنجشنبه عرضه شد.

آپدیت دارای یک فیلتر Wi-Fi جدید است که به بازیکنان اجازه می‌دهد مسابقات را بر اساس اتصال به اینترنت حریف بپذیرند یا رد کنند. اد بون، کارگردان بازی اخیرا گفته که Mortal Kombat 1 در آینده DLC داستانی دریافت خواهد کرد.

بون در گفتگو با نشریه سرگرمی برزیلی Omelete در جریان رویداد 2023 Comic Con Experience در سائوپائولو، گفت:

درست مثل بازی Mortal Kombat 11، ما یک قسمت دوم داستانی برای مورتال کامبت ‍۱ در نظر گرفته‌ایم و بعد از آن یک شگفتی بزرگ خواهیم داشت.

با وجود انتقاداتی که به نحوه درآمدزایی از بازی مورتال کمبت ۱ وارد می‌شود، خبر انتشار بسته‌ الحاقی داستانی با واکنش مثبتی از سوی بازیکنان همراه بوده است.

Mortal Kombat 1 هم اکنون برای کنسول‌های پلی‌ استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پلتفرم پی‌سی در دسترس قرار دارد. کوان چی (Quan Chi) دومین بسته الحاقی بازی بود که از تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) به Mortal Kobat 1 اضافه شد.

 

 

منبع: VGC
 

 
بیشتر بخوانید :
به‌زودی کراش باندیکوت به گیم‌پس خواهد آمد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: