نسخه آزمایشی تیکن ۸ برای پلتفرم‌های پی‌سی و ایکس باکس در دسترس قرار گرفت

دموی بازی تیکن ۸ برای کاربران رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس در دسترس قرار گرفته که شامل بخش آنلاین نیز می‌شود.

پس از انتشار نسخه دمو برای کاربران پلی‌استیشن ۵ در هفته گذشته، این نسخه آزمایشی رایگان از جدیدترین اثر استودیوی بازی‌سازی بندای نامکو (Bandai Namco) که Tekken 8 نام دارد، امروز روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/ ایکس باکس سری اس و همچنین پی‌سی از طریق فروشگاه استیم در دسترس است.

حالت Versus نیز با حضور شخصیت‌هایی چون جین، کازویا، پل و نینا ویلیامز در دسترس قرار دارد. همچنین سه مرحله برای انتخاب وجود دارد که امکان مبارزه با بازیکنان در حالت‌های چالش برانگیز هوش مصنوعی را فراهم می کند، برای امتحان کردن نیز این بخش در دسترس است.

حالت آنلاین برای نسخه پلی‌استیشن ۵ دسترس نبود، که احتمالاً برای سایر کاربران روی پلتفرم‌های دیگر اکنون موجود است. البته باید توجه کنید که فایل ذخیره شما بعدا به بازی اصلی منتقل نخواهد شد. این نسخه ی نمایشی به بازیکنان اجازه می دهد تا سیستم های جدید، از جمله مکانیک های جدید Heat را قبل از انتشار جهانی بازی تیکن ۸ امتحان کنند.

به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت گیماتک را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه نمایید.

 

 

منبع: gamingbolt
 

 
بیشتر بخوانید :
زمان اضافه‌شدن شخصیت‌های Kombat Pack اعلام شد

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: