افزایش فروش و بازدهی پیج با گروه حمایتی اینستاگرام

احتمالا به این فکر کرده‌اید که از اینستاگرام خود کسب درآمد کنید اما نکته مهم این است که نمی‌دانید کم‌هزینه‌ترین و بهترین راه تبلیغات و افزایش فروش در اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام (Instagram) ابزاری قدرتمند برای کسب درآمد است یا بهتر است بگوییم که یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد از اینترنت همین اینستاگرام است. اینستاگرام پلتفرمی مجازی با کاربران بسیار است که قطعا می‌تواند فضای بسیار خوبی برای کسب درآمد برای افراد گوناگون باشد.

اما نکته مهم برای کسب درآمد از اینستاگرام این است که بعد از ایجاد آنلاین شاپ و یا یک پیج برای درآمدزایی چگونه باید تبلیغات انجام دهیم تا مشتریان را به‌طرف خودمان جذب کنیم.

تبلیغات با گروه حمایتی اینستاگرام

در فضای اینستاگرام جلب اعتماد بسیار مهم است چراکه این فضا مجازی است و کاربران و مشتریان یکدیگر را به ‌صورت حضوری نمی‌بینند. اغلب پیج‌هایی که کامنت مثبت زیادی همراه با فالور بالا و لایک بالا دارند مورد اعتماد هستند.

اصولا تبلیغاتی که در پیج‌های اینستاگرامی انجام می‌شود بازده بالایی ندارند چراکه دیگر کاربران مثل سابق تمایلی به دیدن تبلیغات بلاگرها ندارند مگرآنکه تبلیغ به‌صورت داستانی ارائه شود. بنابراین متوجه می‌شویم نحوه برخورد و رفتار مخاطبان در فضای اینستاگرام به گذشته فرق کرده است.

باتوجه‌به تغییر رفتار مخاطبان در اینستاگرام چه‌چیزی می‌تواند بهترین تبلیغ برای آنلاین شاپ‌ها باشد؟ جواب گروه‌های حمایتی اینستاگرامی است. در این گروه‌ها اعضا به حمایت از یکدیگر می‌پردازند بنابراین لایک‌ها و فالورهای واقعی برای پیج‌های مورد حمایت سرازیر می‌شود.

چون اعضا و پیج‌های واقعی پشت این لایک‌ها قرار دارند اینستاگرام پست و محتوای اشتراک‌گذاری شده را با اهمیت شناسایی می‌کند و آن را به مخاطبان بیشتری پیشنهاد می‌دهد. در نتیجه شانس فروش برای آنلاین شاپ‌ها افزایش می‌یابد.

از سوی دیگر چون افراد واقعی محتوای اشتراک گذاشته شده را می‌بینند احتمال فروش به این افراد نیز افزایش می‌یابد.

 

گروه حمایتی اینستاگرام

 

گروه حمایتی اشتراکی یا رایگان

همانطور که گفته شد معقول‌ترین و مناسب‌ترین روش افزایش فالور، لایک، ویو و کامنت برای پیج که معمولا به روش صحیحی انجام می‌گیرد چراکه برخلاف فالور و لایک فیک که ربات و نرم‌افزار پشت آنهاست انسان‌های واقعی فعالیت می‌کنند، عضویت درگروه‌ حمایتی اینستاگرام است.

روش کاردر گروه‌های حمایتی به‌این‌صورت است که افراد اشتراک‌هایی با مدت زمان متفاوتی خریداری می‌کنند و سپس در مدت زمان معین محتوای منتشر شده را با توجه به قوانین آن گروه مورد هدف قرار می‌دهند تا رتبه آن پست توسط اینستاگرام بهبود یابد. افزایش و بهبود رتبه پست به‌مرور باعث افزایش و بهبود رتبه پیج اصلی می‌شود.

گروه‌های حمایتی در اینستاگرام بسیار تخصصی هستند. پس باید از گروه‌هایی که به عنوان گروه رایگان و یا حتی با هزینه اشتراک بسیار پایین و نامعقول فعالیت می‌کنند دوری کرد. اغلب افرادی که در گروه‌های رایگان وبسیار ارزان عضو هستند بودجه‌ای برای خرید در نظر ندارند وفقط حکم بیننده پشت ویترین را دارند. همچنین باید توجه داشت که برخی گروه‌های رایگان با لایک فی سعی می‌کنند تا رتبه غیرعادی برای پیج‌ها ایجاد کنند در نتیجه  این عمل اینستاگرام بعد از مدتی متوجه این موضوع می‌شود و رتبه پیج را به شدت کاهش‌می‌دهد در‌این صورت حتی پست‌ها برای فالورهای پیج قابل به‌نمایش درنمی‌آیند پس ناچار می‌شوید بعد از مدتی با پیج جدیدی به کار خود ادامه دهید.

احتمالا برای شما این سوال پیش می‌آید که سودودرآمد این گروه‌های رایگان از کجاست؟ آ‌ن‌ها شمارا بعداز مدتی مجبور خواهند کرد که برای خدمات دیگری به‌آنها پول پرداخت کنید.‌ آن‌ها تعدادی را بدون حمایت وارد گروه می‌کنند که شما ملزم به حمایت از آن‌ها هستید و آن‌ها مبالغی را به گروه پرداخته‌اند.

همچنین بعضی از این گروه‌ها بعد از مدتی گروه‌های خود را به سایر گروه‌های بزرگ‌تر و قوی‌تری می‌فروشند. در این حالت اطلاعات مهم شما مانند شماره تلفن، شماره حساب و… به فروش می‌رسد. در حالت خوب این مورد شما بعد از مدتی برای اینکه پیج اینستاگرامی‌ شما دچار آسیب نشود باید به گروه حرفه‌ای‌تری مبلغ بیشتری بپردازید. در این حالت نیز چون لایک‌ها و فالورهای قبلی فیک بوده پیج شما دچار آسیب‌های شدید و کاهش رتبه شده است. درگروه‌های حمایتی رایگان اینستاگرامی، به دلیل رایگان بودن افراد هیچ تعهدی نسبت به ‌هم ندارند بنابراین شما تعداد لایک وحمایتی که قراربوده دریافت کنید را نخواهیدگرفت.

برخلاف گروه‌های حمایتی رایگان به‌دلیل پرداخت هزینه در گروه حمایتی اشتراکی اعضا به‌یکدیگر متعهد می‌شوند. چراکه در این گروه‌ها که اغلب به صورت تیمی توسط متخخصان اداره می‌شود، ادمین‌ها و مدیران گروه بر اعضا نظارت دارند، بنابراین خیال شما از گرفتن حمایت به میزانی که اعلام شده راحت خواهد بود.

 

 

اعضایی که واردگروه‌های اشتراک می‌شوند با دیدن پست‌های شما احتمال دارد از شما خرید نمایند چراکه به دلیل پرداخت اشتراک دست به‌نقدتر هستند. البته که افزایش شانس فروش شما به کیفیت تولید محتوای شما، روابط عمومی و تکنیک‌های جذب مشتری هم بستگی دارد.

همانطور که‌پیش‌تر اشاره کردیم به دلیل فعال بودن پیج اعضا در گروه‌های اشتراکی اینستاگرام ارزش بیشتری برای لایک‌ها و فالو و سایر حمایت‌هایی که انجام می‌شود قائل است. پس بنابراین در دراز مدت نتیجه مثبتی از آن خواهید گرفت. چون اعضای حمایت کننده واقعی هستند بنابراین امکان افزایش مخاطب واقعی و مشتری دائمی برای شما فراهم می‌شود.

گروه حمایتی بهترین راه تبلیغات در اینستاگرام است زیرا هزینه کمتری نسبت به تبلیغات بلاگری دارد و مدت زمان بیشتری در دید مخاطب قرار می‌گیرید. البته باید توجه داشت که به‌صورت مستمر باید در گروه‌های حمایتی فعالیت داشت و عضو بود تا بازده خوبی داشته باشید.

 

بهترین گروه‌های حمایتی در اینستاگرام

بهترین گروه‌های حمایتی در اینستاگرام

گروه‌های حمایتی زیادی در اینستاگرام فعال هستند اما سعی می‌کنیم در زیر قدیمی‌ترین  بهترین این گروه‌ها که خدمات خوبی ارائه می‌دهند را به شما معرفی کنیم:

گروه حمایتی تاپ اینستامدیا از بهترین گروه‌های حمایتی است. این گروه علاوه بر خدمات اینستاگرام در زمینه آموزش و تبلیغات اینترنتی و طراحی وب‌سایت‌های تجاری و خبری فعالیت دارد. همچنین یکی از بهترین خدمات این گروه کوچینگ پیج‌های اینستاگرامی است.

کافی است در اینستاگرام TopInstaMedia را جستجو نمایید و به دایرکت این پیج پیام دهید.

@Topinstamedia «گروه حمایتی تاپ اینستا مدیا» خدمات: مشاوره، تبلیغات اینترنتی، لایک، فوروارد، کامنت، حمایت از طریق فالور، طراحی وب‌سایت، کوچینگ پیج اینستاگرام، آموزش و…

گروه حمایتی هشوینر یکی از قدیمی‌ترین گروه‌‌های حمایتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. این گروه پشتیبانی خوبی از اعضا دارد و درزمینه حمایت‌های اینستاگرامی بسیار دقیق عمل می‌کند. برای ثبت‌نام در این گروه کافی است به دایرکت این گروه دراینستاگرام پیام دهید.

@Hashwiner «گروه حمایتی هشوینر» خدمات: گروه تخصصی، لایک، فوروارد، کامنت، حمایت استوری

گروه حمایتی مای تاپ مدیا با پشتیبانی خوب بهترین حمایت را به پیج شما می‌دهد و یکی از بهترین بازدهی‌ها را برای کسب و کار اینستاگرامی شما به همراه دارد.

@Mytopmedia «گروه حمایتی تاپ مدیا» خدمات: لایک، فوروارد، کامنت، حمایت استوری تخصصی

گروه حمایتی باهمیم یک گروه حمایتی حرفه‌ای است که از ادمین‌های با تجربه تشکیل شده است. تجربه ادمین‌ها قطعا در بهبود رتبه پیج به شما کمک خواهد کرد.

@Ba_Ham_Hmi «گروه حمایتی باهم» خدمات: گروه تخصصی، لایک، فوروارد، کامنت، حمایت استوری

گروه حمایتی چتر هم یکی از بهترین گروه‌های حمایتی است که پرسنلی فعال دارد. برای بهرمندی از خدماتشان کافی‌است که آدرسشان را دراینستاگرام سرچ کنید.

@Chatr.Hmi «گروه حمایتی چتر» خدمات: گروه تخصصی، لایک، فوروارد، کامنت، حمایت استوری

برای ثبت نام و عضویت در گروه‌های اینستاگرامی تنها کافی است تا آن‌ها را در اینستاگرام جستجو کرده با آن‌ها تماس بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم بهترین روش تبلیغ به‌وسیله گروه حمایتی اینستاگرام و هچنین بهترین گرو‌ه‌های فعال در این زمینه رابه شما معرفی کنیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و سایر مطالب را از طریق صفحه اصلی سایت پیگیری کرده و بخوانید.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
کریس رونالدو رکورد جهانی جدیدی در گینس ثبت کرده است

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

10 thoughts on “افزایش فروش و بازدهی پیج با گروه حمایتی اینستاگرام”
  1. واقعا استفاده از گروه تلملی هایی که معرفی کردید تو کارم تاثیر مثبت داشت ممنون از گیماتک

  2. من از کمپین های تاپ اینستا مدیا خیلی راضی بودم به شدت پیشنهاد میشه

  3. سلام من ۲هفته شده گروه هشوینر ثبت‌نام کردم خیلی راضی بودم قبلا پستم اکسپلور نمی‌رفت ولی توی این دو هفته بیشتر پستام اکسپلور رفتن. یک فروش هم داشتم . قبلا به بلاگری تبلیغ داده بودم فالوور فیک زده بود پستامو کسی نمی‌دید فروش نداشتم الکی هزینه بالا کردم ولی از گروه حمایتی راضی بودم

  4. گروه حمایتی اینستاگرام واقعا جواب میده واسه بازدهی پیج فالورهام افزایش پیدا میکنه؟

  5. کوچینگ Topinstamedia خیلی خوبه اما هزینه اش بالاست برای رستوران ها، شرکت ها و ادمین ها خیلی مناسبه ما برای رستورانمون ثبت نام کردیم و واقعا جواب گرفتیم

  6. من با گروه تعاملی تاپ اینستا و هشوینر کار کردم کارشون واقعا خوبه پشتیبانی عالی دارن از وقتی باهاشون کار کردم فروشم چندبرابر شد خیلی خوبه واقعا بهتر از تبلیغات جواب میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: