GTA 6 نیامده جایزه گرفت

GTA 6، بازی مورد انتظار راک استار علی‌رغم اینکه تا سال ۲۰۲۵ عرضه نخواهد شد، اما اولین جایزه خود را دریافت کرد.

اوایل این ماه شاهد انتشار اولین تریلر رسمی از بازی جی تی ای ۶  بودیم و همانطور که می‌توانید تصور کنید، طوفان به پا شده است. با توجه به آخرین عنوان این سری، یعنی GTA 5، که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و به دومین بازی پرفروش تاریخ بدل گشت، به پا شدن این طوفان از قبل قابل پیش‌بینی بود.

برای اینکه مراسم Game of the Year پلی استیشن را از دست ندهید، وبلاگ پلی‌استیشن اخیرا مراسم خود را به صورت آنلاین برگزار کرد تا گذشت سالی مملو از عناوین فوق‌العاده را جشن بگیرد.

پلی‌استیشن علاوه بر اهدای جوایز بهترین شخصیت جدید، بهترین داستان و بهترین کارگردانی هنری، یک دسته‌بندی دیگر هم داشت که به «پیش‌بینی‌شده‌ترین بازی پلی استیشن در سال ۲۰۲۴ و پس از آن» اختصاص یافته بود.

 

GTA 6 نیامده جایزه گرفت

 

همانطور که احتمالاً می‌توانید حدس بزنید، رتبه اول به جی‌تی‌ای ۶ رسید و پیام زیر را درباره این بازی شاهد بودیم:

اولین تریلر بازی Grand Theft Auto 6 نمایی وسوسه‌انگیز به غنا و شکوه بصری نسل بعدی ارائه می‌کند که در هنگام بازدید از وایس سیتی (Vice City) انتظار بازیکنان پلی استیشن ۵ را می‌کشد و با توجه به رکورد تعداد بازدیدهایی که تریلر تا به امروز دریافت کرده است، فضای مجازی در زمان عرضه بازی در سال ۲۰۲۵ منفجر خواهد شد.

البته‌با توجه به‌اینکه تریلر جدید در عرض دو هفته به ۱۵۰ میلیون بازدید رسیده است، Grand Theft Auto 6 مورد انتظارترین بازی تمام دوران بوده و با نزدیک شدن به تاریخ انتشار آن، شک داریم که این جایزه، آخرین موفقیتی باشد که راکستار گیمز به واسطه جدیدترین محصول خود کسب خواهد کرد.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
مشکل ربات‌های Warzone Mobile تجربه بازی را برای گیمرها خراب می‌کند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: