The Finals در مبارزه با هکرها شکست خورد

بازیکنان بازی The Finals همچنان از حضور هکرها و متقلبان در این بازی رنج می‌برند.

بازی تیراندازی و آنلاین The Finals در چند هفته گذشته با استقبال بسیار خوبی از سوی بازیکن‌ها مواجه شد و شروعی بسیار موفقیت‌آمیز را به ثبت رسانده است.

این بازی توسط استودیو Embark توسعه یافت و خبر عرضه ناگهانی آن در مراسم گیم اواردز امسال اعلام شد. درنهایت بازی The Finals موفق شد تنها در عرض دو هفته بیش از ۱۰ میلیون بازیکن را جذب کند. شروع این موفقیت از زمان عرضه نسخه بتای بازی در ماه‌های گذشته کلید خورد و بازیکن‌ها پس از تجربه بتا، بازخوردهای بسیار مثبتی داشتند.

نسخه بتای بازی The Finals با هجوم موجی گسترده از هکرها و متقلبان مواجه شد. بازیکن‌ها در آن زمان امیدوار بودند تیم سازنده تا زمان عرضه نسخه نهایی برای این مشکل راهکار مناسبی پیدا کند ولی ظاهرا تیم Embark موفق به این کار نشده است.

در حال حاضر کمتر از یک ماه از عرضه کامل بازی گذشته و در این مدت تقلب‌ها گسترش بیشتری پیدا کرده‌اند. ازسوی دیگر به‌نظر می‌رسد فناوری‌های ضدتقلب و رهگیری متقلبان تیم سازنده، قدرت کافی برای جلوگیری از این مشکلات را ندارند.

باوجود اینکه بازی The Finals یک اثر درگیرکننده، هیجان‌انگیز و محبوب محسوب می‌شود که به‌صورت رایگان در اختیار بازیکن‌ها قرار گرفته است اما بیشتر اخبار در مورد آن به بحث متقلبان اختصاص دارند.

تاکنون هزاران کاربر در پلتفرم‌های توییتر و ردیت نگرانی‌های خود پیرامون حضور پررنگ افراد متقلب در بازی The Finals را ابراز کرده‌اند که دراین‌میان بازیکن‌هایی که تمایل دارند در حالت‌های رده‌بندی بازی پیشرفت کنند، بیشترین اعتراض را داشته‌اند.

طبق گزارشات، هم‌اکنون استودیو Embark درگیر چند مشکل فنی شده است که مانع جلوگیری از فعالیت بازیکن‌های متقلب می‌شوند. بااین‌حال توسعه‌دهنده‌گان به‌تازگی اعلام کردند که در حال نزدیک شدن به راه‌حل مناسب هستند و سعی دارند تجربه بازی را روان، ایمن و منصفانه نگه دارد.

بازی The Finals تنها اثر چندنفره و رایگان نیست که مورد هجوم متقلبان قرار گرفته است و درکنار آن می‌توان بازی‌های دیگر از جمله وارزون، فورتنایت، Escape From Tarkov و Valorant را مثال زد.

 

 

منبع: insider-gaming

 

 

 
بیشتر بخوانید :
کارگردان Cyberpunk 2077 از طرفداران تشکر کرد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: