بازسازی تریلر GTA 6 در دنیای GTA 5 به‌وسیله طرفداران

اخیراً طرفداران فرنچایز GTA اولین تریلر بازی GTA 6 را در دنیای GTA 5 بازسازی کرده‌اند.

تریلر بازی Grand Theft Auto 6 در دنیای GTA 5 بازسازی شده است. راکستار گیمز (Rockstar Games) نه تنها به خاطر توسعه برخی از بهترین بازی‌ها، بلکه به دلیل ساخت برخی از بهترین تریلرهای این صنعت محبوب نیز شناخته شده است.

بازی‌های این شرکت همواره از وفاداری گرافیکی باورنکردنی‌ای در زمان خود برخوردار بوده‌اند و با چنان سطح بالایی از جزئیات ساخته شده‌اند که سخت است با اولین نگاه به عنوان جدید راکستار گیمز مجذوب و هیجان‌زده نشوید.

تریلر بازی مورد انتظار جی‌تی‌ای ۶ یکی از مورد انتظارترین تریلرهای تاریخ بود که در زمان انتشار خود رکوردها راجابجاکرد و در عرض چند ساعت ده‌ها میلیون بازدید به دست آورد. طرفداران این تریلر را فریم به فریم تجزیه کرده‌اند و به دنبال هرگونه اشاره جدیدی در مورد آنچه که از GTA 6 باید انتظار داشت، هستند. در واقع چیزهای زیادی در تریلر برای کشف کردن وجود دارد، از جمله جزئیات داستان و ایده‌هایی کلی در مورد نقشه، ولی طرفداران این عنوان همچنان در حال تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر هستند.

فقط چند هفته بعداز انتشار تریلر مورد بحث، یوتیوبری به نام RavenwestR1 یک تریلر وفادار و چشمگیر از بازی GTA 6 را در دنیای Grand Theft Auto 5 بازسازی کرده است. البته که با توجه به محدودیت‌های بازی سال ۲۰۱۳ در مقایسه با پیشرفت‌های صورت گرفته تا سال ۲۰۲۵، این دو تریلر دقیقاً یک به یک نیستند، ولی بسیار به هم نزدیک‌ و شبیه هستند.

 

تماشای تریلر از یوتیوب

 

راکستار گیمز هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی مورد انتظار GTA 6 را اعلام نکرده است، پس‌بنابراین امکان دارد این بازی در هر زمانی از سال ۲۰۲۵ عرضه شود. به دلیل پیش‌بینی درآمد مالی مالک راکستار گیمز، یعنی شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive)، به شدت انتظار می‌رود که بازی در بهار ۲۰۲۵ عرضه شود.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
سونی از مستند ساخت The Last of Us Part 2 رونمایی کرد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: