احتمالا Until Dawn به پلی استیشن ۵ و پی‌سی می‌آید

یک افشاگر مطرح و شناخته‌شده صنعت بازی ویدیویی با نام Billbil-kun اخیرا ادعا کرده که بازی Until Dawn از Supermassive Games که سال ۲۰۱۵ منتشرشد، برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و پی‌سی عرضه خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد که این خبر فقط یک شایعه باشد، زیرا شرکت سونی تاکنون به‌طور رسمی هیچ اشاره‌ای به انتشار Unit Dawn روی پلتفرم خود نکرده است. همچنین مشخص نیست که این یک پورت ساده خواهد بود یا Supermassive Games قصد دارد بازی خود را ریمیک کند.

درهرحال با توجه به اینکه یک اقتباس سینمایی از این عنوان در حال ساخت است، انتشار آن برای کنسول پلی استیشن ۵ نیز منطقی به‌نظر می‌آید.

همچنین در این گزارش آمده است که بازی Until Dawn حداقل یک سال برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دست ساخت قرار داشته است. شایعاتی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه یک رویداد State of Play ممکن است به‌زودی برگزار شود و در آن شاهد معرفی این نسخه باشیم.

و نهایتا باید به این نکته اشاره کنیم که در فوریه ۲۰۲۲ اعلام شده‌ بود که ریمیک Until Dawn توسط Supermassive Games در حال ساخت و توسعه است.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ لطفا نظرات خود را از طریق پایین همین صفحه با کاربران وب‌سایت به اشتراک بگزارید. شما می‌توانید سایر خبرها در حوزه بازی‌های ویدیویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک  پیگیری کرده و بخوانید.

منبع: PSU

 

 

 
بیشتر بخوانید :
بخش زیادی از فروش پلی استیشن در سه ماهه اول ۲۰۲۴ به صورت دیجیتالی بوده است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: