نینتندو زمان خاموشی سرورهای بازی‌‌های نینتندو 3DS و Wii U اعلام شد

اخیرا شرکت نینتندو تاریخ غیرفعال شدن بازی‌های آنلاین دو پلتفرم 3DS و Wii U را اعلام کرده است.

نینتندو در سال گذشته تایید کرد در اوایل آوریل ۲۰۲۴ قصد دارد سرویس بازی‌های آنلاین دو پلتفرم نینتندو 3DS و Wii U را به اتمام رساند.

اکنون این شرکت در بیانیه جدیدی اعلام کرده است تجربه آنلاین بازی‌های دو کنسول ذکر شده در ۸ آوریل ۲۰۲۴ (۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳) غیرفعال خواهد شد. در بیانیه نینتندو آمده است:

«از آوریل امسال تجربه آنلاین بازی‌ها و سایر قابلیت‌هایی که از سرویس ارتباطات آنلاین استفاده می‌کنند، روی نینتندو 3DS و نرم‌افزار Wii U به پایان می‌رسد. از حمایت مداوم شما از محصولات خود بسیار متشکریم.»

شرکت نینتندو در مارس ۲۰۲۳ فروشگاه‌های eShop این دو کنسول را تعطیل کرد اما کاربران این کنسول‌ها همچنان می‌توانستند به سرویس‌های آنلاین درون بازی‌ها ازجمله بخش‌های چندنفره و رده‌بندی دسترسی داشته باشند. اکنون با پایان یافتن این فرصت در آوریل آینده، بازیکنان تنها می‌توانند به‌صورت آفلاین به تجربه بازی‌ها روی کنسول‌های 3DS و Wii U بپردازند.

شرکت نینتندو در ادامه توضیح داده است که بعداز پایان سرویس‌های آنلاین، بازیکن‌ها استثنائا می‌توانند دو بازی Pokémon Bank و Poké Transporter را همچنان به‌صورت آنلاین تجربه کرده و از آن‌ها لذت ببرند؛ چراکه این دو بازی هنوز پایگاه بازیکن‌ قابل‌توجهی دارند و بسیاری از مکانیسم‌های اصلی آن‌ها بر پایه سرویس‌های آنلاین کار می‌کند.

این شرکت همچنین تاکید کرد بیانیه اخیرا تنها به عملکرد آنلاین درون بازی‌ها مربوط می‌شود و کاربران این دو کنسول تا آینده‌ای قابل‌پیش‌بینی همچنان می‌توانند بازی‌ها، به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی خریداری شده را از فروشگاه نینتندو دریافت نمایند.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ لطفا نظرات خود را از طریق پایین همین صفحه با کاربران وب‌سایت به اشتراک بگزارید. شما می‌توانید سایر خبرها در حوزه بازی‌های ویدیویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک  پیگیری کرده و بخوانید.

 

 

منبع: VGC

 

 

 
بیشتر بخوانید :
احتمالا باندل Mario Kart 8 Deluxe برای نینتندو سوییچ عرضه شود

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: