بازی Tekken 8 از نظر تعداد کاربر همزمان بسیار موفق ظاهر شده است

عنوان مورد انتظار Tekken 8 یکی از موفق‌ترین بازی‌های سبک مبارزه‌ای بوده است. شاید بتوان گفت این عنوان برای نخستین بار از رقیب خود یعنی مورتال کمبت با اختلاف بسیار بهتر ظاهر شده است.

اوج تعداد کاربرهای همزمان بازی Tekken 8 در زمان عرضه در استیم بیش از دو برابر بیشترین تعداد بازیکن همزمان Tekken 7 بوده است و این خود یک رکورد فوق‌العاده برای این عنوان محسوب می‌شود.

با اینکه بسیاری از افراد انتظار سال کم فروغی در زمینه انتشار بازی‌ها را داشتند، اما در ژانویه ۲۰۲۴ بازی‌های بسیار خوبی روانه بازار شد.

هفته پیش عنوان مورد انتظار Tekken 8 دردسترس کاربران و طرفداران این بازی قرار گرفت و با تحسین منتقدها روبه‌رو شد.

اکنون با استناد به گزارشات وب‌سایت SteamDB، اوج تعداد کاربرهای همزمان بازی Tekken 8 در زمان عرضه به  ۴۹ هزار و ۹۷۷ بازیکن در پلتفرم استیم رسیده است. این تعداد بیش از دو برابر بیشترین تعداد کاربر همزمان بازی بازی تیکن ۷ است؛ زیرا بیشترین تعداد بازیکن‌های همزمان بازی Tekken 7 به ۱۸ هزار و ۹۶۶ نفر رسیده بود.

شرکت بندای نامکو در طول سال ۲۰۲۴ چهار مبارز را در قالب بسته‌های الحاقی جدیدی برای بازی تیکن ۸ منتشر می‌کند. اولین کاراکتر ادی گوردو خواهد بود که در بهار سال جاری دردسترس گیمرها قرار می‌گیرد. طرفدارها برای سه کاراکتر دیگر باید مدت بیشتری را منتظر بمانند؛ زیرا این مبارزها در تابستان، پاییز و زمستان از راه خواهند رسید.

هم‌اکنون بازی Tekken 8 برای تجربه در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را از طریق همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین می‌توانید سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک پیگری کرده و بخوانید.

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
طرفداران منتظر اطلاعات جدید از بازی GTA 6 باشند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: