بازی Dragon’s Dogma 2 با نرخ ۶۰ فریم اجرا نخواهد شد

نرخ فریم بازی Dragon’s Dogma 2 در کنسول‌ها لو رفته است و کاربران کنسول‌های نسل نهم به احتمال زیاد نباید منتظر تجربه این بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه باشند.

کئکام هنوز سخنی درباره نحوه اجرای بازی Dragon’s Dogma 2 روی کنسول‌ها به میان نیاورده است که باتوجه‌به عرضه بازی در کمتر از دو ماه دیگر کمی غیرعادی است.

Dragon’s Dogma 2 دارای چندین فایل ذخیره نخواهد بود؛ پس‌بنابراین گیمرها مجبور خواهند بود به یک فایل ذخیره بسنده نمایند و به‌طور مداوم پیشرفت‌های خود را روی همان فایل بازنویسی کنند. کارگردان بازی نیز اعتقاد دارد که جابه‌جایی و سفر در بازی نباید برای بازیکن‌ها خسته‌کننده باشد.

عنوان Dragon’s Dogma 2 اثری تک‌نفره است که در سرزمینی متفاوت و چهار برابر بزرگ‌تر از Duchy جریان دارد و هیچ صفحه بارگذاری نخواهد داشت. همچنین در کنار تجربه بخش داستانی بازی Dragon’s Dogma 2 بازیکن‌ها قادر خواهند بود تا با تعامل با سایر NPCها،‌ ماموریت‌ها و فعالیت‌های جانبی متنوعی را دریافت کنند.

برای شروع این دسته از ماموریت‌ها کافیست تا بازیکنان اقدام به کاوش در محیط و صحبت‌ها با سایر شخصیت‌ها کنید و راهی ماجراجویی‌ها و چالش‌های متفاوتی شوید. در این بین، نباید از میزان کمک و راهنمایی همراهان‌ در زمینه به اتمام رساندن ماموریت‌ها غافل شد.

بازی Dragon’s Dogma 2 در تاریخ 22 مارس 2024 (۵ فروردین ۱۴۰۳) با قیمت ۷۰ دلار برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی منتشر خواهد شد. همچنین نسخه دیلاکس این دنباله نیز با قیمت 80 دلار دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. این بازی، اولین محصول شرکت کپکام است که با این قیمت عرضه خواهد شد.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک پیگیری کرده  بخوانید.

 

 

منبع: PSU

 

 

 
بیشتر بخوانید :
اجرای موسیقی Herald of Darkness از بازی Alan Wake 2

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: