تقاضا برای پلی استیشن پورتال بیشتر از انتظار سونی بوده است

هیرومی واکای، نایب رئیس مدیریت محصولات پلی‌استیشن در مصاحبه‌ اخیر خود مدعی شده است که تقاضا برای کنسول پلی‌ استیشن پورتال همچنان رو به افزایش است.

کنسول دستی Playstation Portal با وجود بازخورد‌های متفاوت، در روزهای ابتدایی عرضه، فروش بسیار خوبی به‌خصوص در کشورهای بریتانیا و آمریکا تجربه کرده است.

هیرومی واکای، نايب رئیس مدیریت محصول در پلی استیشن در راستای فروش این دستگاه اظهار داشت: «ما با اینکه اعداد دقیقی از آمار فروش برای ارائه در دسترس نداریم، تقاضا برای این دستگاه فراتر از انتظارات ما بوده است.»

تیم سازنده پلی استیشن پورتال که بازخوردهای اولیه به این دستگاه را پیش‌بینی کرده بودند پورتال را این‌چنین توصیف کردند: «پلی استیشن پورتال از ابتدا قرار بود که محصولی ویژه برای بازیکن‌‌هایی با نیازهای خاص یا افرادی که دوست دارند به روش خاصی به‌تجربه بازی‌‌ها بپردازند باشد؛ درنتیجه بازخورد طرفداران در هنگام معرفی دستگاه به انتظارات ما بسیار نزدیک بود.»

توسعه کنسول دستی پلی استیشن پورتال از سال ۲۰۲۲ آغاز شده بود و براساس ادعای هیرومی واکای ایده‌های اولیه‌ی ساخت آن براساس «چگونگی گسترده‌تر کردن تجربه بازی‌های PS5 بود، نه یک کنسول دستی مجزا از آن.»

طرح‌های اولیه این کنسول توسط ادوین فو، نایب رئیس توسعه محصول (که پیش‌تر در شرکت اپل فعالیت می‌کرد) انجام شد؛ افراد دیگری مانند سازندگان کنسول‌‌های پلی‌استیشن ۵ و PS Vita و توسعه‌دهنگان برنامه پلی‌استیشن در ساخت پلی استیشن پورتال مشارکت داشتند.

ابتدا قرار بود که صفحه‌نمایش این دستگاه کوچک‌تر باشد، اما نهایتا با انتخاب صفحه‌ نمایش ۸ اینچی برای ایجاد تمایز با تلفن‌های همراه این دستگاه روانه بازار شد.

کنسول پلی استیشن پورتال از زمان عرضه توسط افرادی که صاحب اینترنت پرسرعت بوده‌اند، بازخورد‌های مثبت فراوانی را دریافت کرده است. درحال حاضر کنسول دستی Playstation Portal با قیمت ۱۹۹/۹۹ دلار در دسترس قرار دارد.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه ویدئو گیم را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک پیگیری کرده و بخوانید.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
بازی Where Winds Meet با انتشار تریلری معرفی شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: