بازی GTA 6 وارد مراحل نهایی ساخت شده است

طبق گزارش رسانه بلومبرگ، شرکت راک‌استار با ورود GTA 6 به مراحل نهایی توسعه تمهیداتی برای جلوگیری از درز اطلاعات اندیشیده است.

بلومبرگ در گزارش جدیدی ادعا کرد، شرکت Rockstar Games از کارمندان خود خواسته تا از ماه آوریل ۵ روز در هفته برای کار در دفتر حضور یابند. نظربه‌اینکه بازی بسیار مورد انتظار جی‌تی‌ای ۶ وارد مراحل نهایی توسعه می‌شود، توسعه‌دهنده‌ها به‌خاطر نگرانی‌های امنیتی این تصمیم را اتخاذ کردند.

بلومبرگ می‌گوید که جن کولبه، رئیس نشر راک‌استار، چهارشنبه با ارسال یک ایمیل به کارکنانش گفته است که این تصمیم برای افزایش بهره‌وری و اقدامات امنیتی گرفته شده است.

باتوجه‌به درز گسترده اطلاعات این توسعه‌دهنده در سال‌های اخیر دور از ذهن نیست که آن‌ها بخواهند چنین تمهیداتی را برای جلوگیری از افشای داده‌ها بیاندیشند.

جن کولبه در پیام خود به این موضوع اشاره کرده است که راک‌استار گیمز متوجه «مزایای قابل ملاحظه» کار حضوری کارمندان شده است: «اعمال این تغییرات ما را در شرایط مناسبی برای ارائه نسخه بعدی Grand Theft Auto در بهترین سطح کیفی، بهینه‌سازی و برنامه زمانی انتشار قرار می‌دهد که با جاه‌طلبی و مقیاس عظیم بازی مطابقت دارد.»

داستان بازی GTA 6 در شهر وایس سیتی در جریان است و دارای دو کاراکتر قابل بازی می‌باشد. این بازی مورد انتظار در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ در دسترس کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس /ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت. به احتمال زیاد کاربران کامپیوتر نیز با فاصله یک یا دو سال قادر به تجربه بازی خواهند بود.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک پیگیری کرده و بخوانید.

 

 

منبع: IGN

 

 

 
بیشتر بخوانید :
شرکت نینتندو مدیر سابق پلی استیشن را استخدام کرده است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: