تاریخ انتشار ریمیک Paper Mario: The Thousand-Year Door مشخص شد

شرکت Nintendo با انتشار تیزری تاریخ عرضه ریمیک Paper Mario: The Thousand-Year Door را مشخص کرده است. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

همزمان با روز ماریو (دهم مارس) سال ۲۰۲۴، نینتندو تاریخ عرضه ریمیک بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door را اعلام کرده است. براساس تیزر منتشر شده، این بازسازی در تاریخ ۲۳ می ۲۰۲۴ (۳ خرداد ۱۴۰۳) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

در تیزر منتشر شده ماریو را روی صحنه‌ای در بین تماشاگران می‌بینیم، دیگر کاراکترهای محبوب سرزمین پادشاهی قارچ نیز در این تیزر حضور دارند.

ابتدا این ریمیک در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ معرفی شده بود و بازسازی محصول نقش‌آفرینی سال ۲۰۰۴ است که توسط Intelligent Systems برای گیم کیوب توسعه یافته بود.

ریمیک Paper Mario: The Thousand-Year Door تنها بازی نبود که شاهد انتشاری اخباری از آن بودیم و تاریخ عرضه Luigi’s Mansion 2 HD درکنار عرضه سه بازی ماریو گیم بوی برای نینتندو سوییچ آنلاین و ساخت دنباله انیمیشن Super Mario Bros نیز اعلام شدند. می‌توانید تیزر منتشر شده را از زیر تماشا کنید:

 

 

 

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتکبخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی به پیج اینستاگرامو کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: IGN

 

 

 
بیشتر بخوانید :
زمان عرضه Hitman: Blood Money – Reprisal مشخص شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: