از بازی Nobody Wants to Die رونمایی شد

شرکت PLAION و استودیوی Critical Hit Games با انتشار تریلری از بازی روایت محور سایبرپانکی Nobody Wants to Die رونمایی کردند.

این اثر در سال جاری میلادی برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

داستان بازی Nobody Wants to Die در سال ۲۳۲۹ و در شهر نیویورک در جریان است. تکنولوژی در جهان پیشرفت خیره‌کننده‌ای کرده است و با ذخیره شدن هوشیاری انسان‌ها در بانک‌های حافظه و انتقال به بدنی دیگر، زندگی ابدی به انسان‌ها می‌دهد.

بازیکن‌ها در این بازی، در نقش کارآگاهی به نام جیمز کارا (James Karra) قرار دارند که در بخش مرگ و میر کار می‌کند. این کارآگاه درباره یک قاتل زنجیره‌ای مشغول تحقیق است که ثروتمندترین و نخبه‌ترین شهروندان شهر را هدف قرار می‌دهد.

بازیکنان باید از توانایی‌ها و فناوری دستکاری زمان برای بررسی صحنه‌های جرم استفاده کنند و سرنخ‌هایی را برای کشف حقیقت پشت قتل‌ها بررسی نمایند. سازندگان از ژانر نوآر به عنوان منبع الهام اصلی خود در Nobody Wants to Die استفاده کرده‌اند که در یک دنیای سایبرپانکی در جریان است. این بازی با استفاده از موتور بازی سازی آنریل انجین ۵ در حال ساخت است.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
بازی‌های جدیدی از جهان بازی PUBG تولید می‌شود

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: