عنوان Tekken 8 خشم کاربران استیم را برانگیخته است

ظاهرا نحوه درآمدزایی عنوان Tekken 8 بعداز انتشار با انتقادهای زیادی از سوی کاربران استیم روبرو شده و خشم کاربران این فروشگاه آنلاین را برانگیخته است.

باوجوداینکه تکن 8 با استقبال گسترده منتقدین روبرو شده است و فروش چشم‌گیری را تجربه نموده، نحوه درآمدزایی بندای نامکو از این بازی مبارزه‌ای بعداز عرضه شماری از بازیکنان را عصبانی کرد. تصمیمات بندای نامکو برای افزودن خریدهای درون برنامه‌ای به بازی Tekken 8 با انتقاد کاربران مواجه شد و معرفی بتل پس پولی نیز همین واکنش را به‌دنبال داشت.

این موضوع در بخش نظرات بازی Tekken 8 در استیم نیز بازتاب داشته است. در این پلتفرم 40 درصد بیش از 3100 نقد یک ماه اخیر منفی بوده است که نشان دهنده واکنش‌های ضدونقیض گیمرها است. جای تعجبی ندارد که اکثر نقدهای منفی از خریدهای درون برنامه‌ای و بتل پس پولی انتقاد می‌کنند و برخی دیگر نیز به قیمت هفتاد دلاری بازی پایه اشاره دارند.

کاتسورو هارادا، کارگردان Tekken 8بلافاصله بعداز معرفی فروشگاه درون بازی از این تصمیم بندای نامکو دفاع کرده است و با اشاره به افزایش مداوم هزینه‌های توسعه گفت که پشتیبانی منظم بعداز انتشار مستلزم سرمایه‌گذاری بیشتری است.

بازی تکن 8 در پلتفرم ‌های ایکس باکس سری ایکس/ سری اس،پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است.نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید.

منبع:  GamingBolt
 

 
بیشتر بخوانید :
الکترونیک آرتز تایید کرد؛ نسخه جدیدی از بتلفیلد در راه است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: