Sonic x Shadow Generations در کره جنوبی دارای رده بندی سنی شد

Sonic x Shadow Generations در کره جنوبی دارای رده بندی سنی شد

ظاهرا با عرضه بازی Sonic x Shadow Generations فاصله زیادی نداریم چراکه این عنوان به تازگی در کره جنوبی رده بندی سنی دریافت کرده است. 

شرکت سگا در در چند سال گذشته تلاش زیادی برای احیای فرانچایز سونیک کرده است. این شرکت بازی‌های خوبی از این سری را روانه بازار کرده است. رونمایی از Sonic x Shadow Generations در آخرین مراسم استیت آو پلی پلی استیشن صورت گرفت که در زمستان برگزار شد. این بازی تنها ریمستر نسخه قدیمی Sonic Generations نیست و شامل مراحل و داستانی کاملا جدید می‌باشد. 

چند روز قبل کمیته رتبه بندی محتوای بازی کره جنوبی اعلام کرد که بازی Sonic x Shadow Generations مناسب همه افراد است و نیاز نیست که رده بندی سنی آن محدودیت خاصی ایجاد کند. نسخه اصلی این بازی بدون حضور Shadow در سال ۲۰۱۱ به بازار منتشر شده بود. قرار است شخصیت Shadow کمپین خودش را داشته باشد. همچنین باید به فیلم Sonic the Hedgehog 3 اشاره داشته باشیم که در تاریخ ۲۰ دسامبر (۳۰ آذر) اکران خواهد شد.

شخصیت Shadow  قرار است در فیلم سونیک ۳ نیز حضور دشته باشد و شایعات به این اشاره دارند که کیانو ریوز صداپیشه او خواهد بود. دو فیلم اخیر سونیک به موفقیت‌هایی بزرگ در باکس آفیس تبدیل شدند و محبوبیت زیادی میان بینندگان و طرفداران به‌دست آوردند و انتظارات از قسمت سوم زیاد است. 

احتمالا بازی Sonic X Shadow Generations برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس / سری اس، پلی استیشن ۵ در حال توسعه و ساخت باشد و در پاییز سال ۲۰۲۴ منتشر شود.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی های ویدئویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

بیشتر بخوانید :
بازی Kena: Bridge of Spirits به کنسول ایکس باکس خواهد آمد

 

منبع: EuroGamer

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *