احتمال دارد جان تراولتا به تیم بازیگری فیلم Face/Off 2 پیوسته باشد

احتمال دارد جان تراولتا به تیم بازیگری فیلم Face/Off 2 پیوسته باشد

احتمالا می‌دانید فیلم Face/Off 2 (تغییر چهره ۲) در دست ساخت قرار دارد و شایعات به بازگشت جان تراولتا (John Travolta) اشاره می‌کنند. 

قبلا نیکلاس کیج (Nicolas Cage) گفته بود که به بازی در این دنباله علاقه‌مند است و چندی پیش به صورت رسمی این موضوع تایید شد. اکنون در جدیدترین اخبار فیلم و سینما و بر طبق گزارش دنیل ریچمن، یک لیکر معتبر، مطلع شدیم که ظاهرا” جان تراولتا نیز به فیلم تغییر چهره ۲ چراغ سبز نشان داده است.

ساخت این دنباله برعهده آدام وینگارد (Adam Wingard) قرار دارد که از قبل گفته بود داستان فیلم Face/Off 2 ارتباط نزدیکی با فیلم اول خواهد داشت. ظاهرا” اعتصاب‌های هالیوود تاثیر منفی زیادی در روند ساخت فیلم تغییر چهره ۲ داشته است و فیلم‌نامه آن باید یک بار دیگر نوشته شود. هنوز تاریخ آغاز فیلم‌برداری این پروژه اعلام نشده است، اماباتوجه به انتخاب تیم بازیگری، این اتفاق احتمالا” در آینده‌ای نزدیک رخ خواهد داد. 

باید اشاره کرد که آدام وینگارد سابقه کارگردانی You’re Next، فیلم The Guest و Godzilla vs. Kong را دارد. فیلم Face/Off در سال ۱۹۹۷ توسط جان وو (John Woo) کارگردانی شده و یک فیلم اکشن بسیار خوب و خوش ساخت بود که هنوز هم به عنوان یکی از بهترین فیلم های جان تراولتا و نیکلاس کیج به شمار می‌رود. در حال حاضر اطلاعات از داستان فیلم Face/Off 2 و همچنین تاریخ اکران آن در دسترس نیست.

 

 

منبع: cbr
 

 
بیشتر بخوانید :
فیلم ترسناک The Exorcist: Deceiver تاخیر خورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *