Counter-Strike 2 به‌روزرسانی جدید دریافت کرد

در جدیدترین به‌روزرسانی منتشر شده برای بازی Counter-Strike 2 شاهد اضافه‌شدن قابلیت‌هایی مانند تغییر جهت نشانه‌گیری هستیم.

شرکت Valve در آخرین به‌روزرسانی بازی Counter-Strike 2 بهبودها و تغییرات زیادی در بازی اعمال کرده است که شامل افزایش قدرت سلاح Zeus و تضعیف پاداش کشتن با سلاح XM1014 است. از دیگر تغییرات مهم می‌توان به فراهم‌شدن قابلیت تغییر دست راست و چپ در هنگام نشانه‌گیری اشاره کرد. این قابلیت را می‌توان قبل از شروع بازی تنظیم کرد و یا هنگام تجربه بازی با فشردن دکمه H به‌صورت موقت آن را تغییر داد.

همچنین در منوی خرید تغییرات جالبی ایجاد شده است؛ مانند پنل سلاح‌های رهاشده که تمام سلاح‌های رهاشده توسط تیم شما را در منطقه خرید به نمایش می‌گذارد. همچنین می‌توان مستقیما” این سلاح‌ها را برداشت. قسمت بالا و راست هم حداقل پول قابل دریافت از دور بعدی را نشان می‌دهد؛ بنابراین می‌توانید خرید خود را مطابق آن تنظیم نمایید.

در مجموعه نقشه‌های Active Duty شاهد بازگشت Dust 2 هستیم و Overpass حذف شده است. چندین نقشه دیگر مثل Inferno هم تغییراتی داشته‌اند. 

هم‌اکنون بازی Counter-Strike 2 به‌صورت رایگان ازطریق فروشگاه استیم روی پلتفرم PC قابل تجربه است. این بازی از زمان عرضه نظرات متناقض و متفاوتی از طرف بازیکنان دریافت کرده است. شما می‌توانید سایر اخبار در حوزه بازیCounter-Strike 2 را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم به پیج اینستاگراموکانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

منبع: GamingBolt
 

 
بیشتر بخوانید :
فیل اسپنسر: Call of Duty محتوای انحصاری ندارد

اشتراک گذاری:

One thought on “Counter-Strike 2 به‌روزرسانی جدید دریافت کرد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: