بندای نامکو تریلر نمرات بازی SAND LAND را منتشر کرد

بندای نامکو تریلر نمرات بازی SAND LAND را برای نمایش تحسین بازی توسط منتقدها منتشر کرد. با گیماتک همراه باشید.

بازی SAND LAND استودیو ILCA، سازنده Pokémon Brilliant Diamond and Shining Pearl اخیرا دردسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/  سری اس و کامپیوتر قرار گرفته است. اکنون شرکت بندای نامکو تریلر نمرات بازی را برای نمایش نظرات منتقدها منتشر کرد.

بازی سندلند براساس مانگایی با همین نام (SAND LAND) اثر آکیرا توریاما ساخته شده است و در دنیایی پسا-آخرالزمانی با شن‌زارهای بی‌کران و کمبود شدید آب جریان دارد. دراین بازی ارتش سلطنتی بخش زیادی از منابع آب را در اختیار خود دارد پس وظیفه یافتن چشمه افسانه‌ای برعهده شاهزاده بلیزبوب، کلانتر رائو و سارق می‌باشد.

باوجوداینکه امکان نبرد تن‌به‌تن برای بیلزبوب فراهم شده، این کاراکتر می‌تواند با کمک متحدان خود از وسایل نقلیه مختلف دربرابر دشمنان استفاده کرده و برای شکست آنان از این وسایل استفاده کند. همچنین هر یک از این وسایل نقلیه مزایای دیگری را ارائه می‌دهند که از میان آن‌ها می‌توان به توانایی Jump-Bot برای رسیدن به ارتفاعات بالاتر یا توانایی افزایش سرعت در موتورسیلکت اشاره نمود.

 

 

 

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدئویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم به پیج اینستاگراموکانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
کاور لو رفته Call of Duty: Black Ops 6 به نسخه Vault Edition اشاره می‌کند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: