بازی Helldivers 2 رکوردشکنی کرد

طبق اعلام رسمی شرکت سونی فروش بازی شوتر سوم-شخص کو-آپ Helldivers 2 از مرز ۱۲ میلیون نسخه گذشت و این بازی رکورد جدیدی در زمینه فروش برجای گذاشت.

به‌تازگی شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی و استودیوی بازی سازی Arrowhead Games آخرین آمار فروش بازی Helldivers 2 را منتشر کرد‌ه‌اند. این بازی شوتر سوم-شخص همکاری‌محور به رکورد فروش جدیدی تا تاریخ ۱۶ اردیبهشت (۵ مه) دست یافته است و توانسته به رکورد بیش‌تر از ۱۲ میلیون نسخه در سراسر جهان دست یابد.

هیروکی توتوکی، مدیرعامل موقت سونی، اعلام کرد که فروش بازی هل‌دایورز ۲ رکورد ثبت‌ شده توسط God of War Ragnarok در بازه مشابه پس از عرضه در سال ۲۰۲۲ را از آن خود کرده است. این بازی بزرگ‌ترین عرضه یک بازی پلی استیشن روی کامپیوتر است و به‌عنوان یک ویدیوگیم مولتی پلتفرم، تاثیر چشم‌گیری در میزان فروش و سودآوری سونی در سه‌ماهه چهارم سال مالی ۲۴-۲۰۲۳ داشت.

قابل ذکر است که این سال مالی در تاریخ ۱۲ فروردین (۳۱ مارس) تمام شد. هم‌اکنون بازی Helldivers 2 بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه می‌باشد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی های ویدئویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: Gematsu

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
سرور بازی‌های Dark Souls 2 و Armored Core: Verdict Day خاموش خواهد شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: