بازی Fortnite میزبان محتوایی با طرح فال اوت خواهد شد

این روزها Fallout در صدر اخبار قرار گرفته است. اخیرا شرکت اپیک گیمز اعلام کرده است که بازی Fortnite به‌زودی محتوای جدیدی با حال‌وهوای مجموعه فال اوت دریافت خواهد کرد و طرفداران این دو مجموعه می‌توانند از تجربه این محتوای جدید لذت ببرند.

به‌تازگی اپیک گیمز در پستی جدید در شبکه اجتماعی ایکس به آپدیت جدید بازی فورتنایت با محوریت مجموعه Fallout اشاره کرده است. در این پست تصویر لباس زرهی مشهور فال‌اوت را می‌بینیم؛ تصویری که بعداز انتشار سریال این مجموعه در گوشه و کنار دیده می‌شود.

همچنین در اخبار این بازی هم به Brotherhood of Steel، مشهورترین جناح دنیای فال‌ اوت اشاره شده است که در فصل سوم از چپتر پنجم فورتنایت حضور خواهد یافت. فصل سوم از چپتر پنجم Fortnite  در تاریخ ۴ خرداد (۲۴ مه) آغاز می‌شود.

جزئیات دیگری از همکاری بین مجموعه آخرالزمانی بتسدا و بازی بتل رویال محبوب اپیک گیمز در دست قرار نگرفته است. و هنوز مشخص نیست که دامنه این همکاری تا چه حد گسترده می‌باشد. شاید شاهد انتشار موسیقی، پوسته، ایموت یا باندل‌های مختلف باشیم. البته شاید همکاری بین این دو شرکت به اقتباس تلویزیونی فال اوت ارتباط دارد که از شبکه پرایم ویدیو پخش شده است.

برای مثال می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پوسته‌های متفاوتی از لوسی، ماکسیموس و غول (کوپر هاوارد)، سه شخصیت اصلی این اقتباس تلویزیونی برای بازی فورتنایت عرضه گردند. هر کدام از این شخصیت‌ها سلاح‌ها و جملات خاص خود را دارند؛ بنابراین شاید این اتفاق خیلی هم بعید نباشد. درحال‌حاضر تنها می‌توانیم منتظر بمانیم و ببینیم که در تاریخ ۴ خرداد چه محتوایی به بازی فورتنایت اضافه خواهد شد.

 

 

منبع: Insider-Gaming

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
جزئیات جدیدی از کنسول نینتندو سوییچ ۲ منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: