یوبیسافت تایید کرد در گیمزکام ۲۰۲۴ حضور خواهد داشت

شرکت یوبیسافت با انتشار توییتی جدید به‌صورت رسمی تأیید کرد که در رویداد گیمزکام ۲۰۲۴ شرکت می‌کند. همراه گیماتک باشید.

رویداد گیمزکام در ماه اوت ۲۰۲۴ ( ۳۱ مرداد) از راه خواهد رسید و با اینکه جزئیات بیشتری از این رویداد در آستانه برگزاری منتشر خواهد شد، اخیرا نام یکی از شرکت‌های حاضر در آن رسما” مشخص شده است. شرکت Ubisoft با انتشار توییتی جدید تأیید کرده است که در رویداد Gamescom شرکت می‌کند.

گیمزکام در بازه زمانی ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور ۱۴۰۳ (۲۱ تا ۲۵ اوت ۲۰۲۴) در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد. باوجود تایید رسمی شرکت یوبیسفات هنوز مشخص نیست که Ubisoft یک غرفه در این رویداد خواهد داشت یا نمایش جدیدی را برای شب افتتاحیه در نظر گرفته است.

احتمالا یوبیسافت جزئیات بیشتری از بازی‌های Assassin’s Creed Shadows و Star Wars Outlaws را در گیمزکام به اشتراک خواهد گذاشت؛ به‌خصوص که زمان زیادی تا انتشار بازی استار وارز اوت‌لوز باقی نمانده است. شرکت Ubisoft پیش از گیمزکام میزبان رویداد Ubisoft Forward جدیدی در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ (۱۰ ژوئن ۲۰۲۴) است.

گفتنی است که در اوایل سال جاری شرکت نینتندو تأیید کرده بود که در نمایشگاه گیمز کام پیش‌رو شرکت نخواهد کرد. با این وجود برای اطلاع از حضور سایر شرکت‌ها در این رویداد باید بیشتر منتظر بمانیم.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
احتمال اضافه شدن کاراکتر Ghostface به بازی Mortal Kombat 1 در قالب DLC

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: