توسعه‌دهندگان خبر از ساخت بازی‌های جدید بر اساس سری Lord of the Rings دادند

به‌نظرمی‌رسد علاقمندان به سری ارباب حلقه‌ها می‌توانند به‌زودی شاهد انتشار عناوین مختلف جدیدی بر اساس مجموعه Lord of the Rings باشند.

به‌تازگی لی گینچارد (Lee Guinchard)، مدیرعامل شرکت Embracer Freegroup، طی مصاحبه‌ای درمورد برنامه‌های این شرکت برای آثار تالکین از جمله Lord of the Rings و Middle Earth، توضیحاتی ارائه کرده است. در این مصاحبه به تاریخچه بازی‌هایی همچون Middle Earth و همچنین صحبت پیرامون حضور طولانی گینچارد در صنعت بازی پرداخته شد.

احتمالا می‌دانید که Embracer Group قصد دارد تا به سه شرکت سهامی عام با نام‌های Coffee Stain & Friends و Asmodee Group و Middle-earth Enterprises & Friends تبدیل گردد. در همین راستا نیز قبلا کی‌کی والی-لوند (Kicki Wallje-Lund)، رئیس هیئت مدیره Embracer Group، در بیانیه مطبوعاتی گفته بود:

«هیئت مدیره و مدیریت اجرایی پیشنهاد کردند که Embracer Group را به سه شرکت مستقل در بورس تبدیل کنند. این تحول گام مهمی در راستای آزاد کردن ارزش سهام، برای سهامداران خواهد بود. در ساختار جدید، این سه شرکت می‌توانند بر اجرای استراتژی‌های اصلی خود تمرکز و از نقاط قوت خود بهره‌برداری کرده و مجموعه سهام متمایز و متفاوتی را برای سهامداران فعلی و جدید ارائه دهد.

بعد از ارزیابی دقیق گزینه‌های گوناگون، ما بر این باور قوی هستیم که این تصمیم به سود همه ذینفعان است و مطمئن هستیم که در آینده ما را به موفقیت می‌رساند.»

همچنین ارس وینگفورس (Lars Wingefors)، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران Embracer Group طی همین مصاحبه گفت: «این اقدام با هدف آزادسازی پتانسیل کامل تیم‌ها و امکان رهبری و جهت‌گیری استراتژیک مستقل برای هر شرکت صورت گرفته است. این آغاز فصل جدیدی خواهد بود، فصلی که من قصد دارم به عنوان یک سهامدار فعال هر سه شرکت جدید، در آن مشارکت داشته باشم.

حرکت به سمت سه شرکت مستقل، چشم‌انداز شرکت Embracer را در حمایت از کارآفرینان و بازی‌سازان تقویت می‌کند و به آن‌ها امکان می‌دهد تا همچنان به ارائه تجربیات فراموش‌نشدنی برای گیمرها و طرفداران در سراسر جهان، ادامه دهند.»

اما اکنون گینچارد در مصاحبه جدید خود جزئیات برنامه‌های خود را برای ایجاد روابط قوی بین این سه شرکت با سازمان‌های مختلف برای تسهیل توسعه بازی‌ها، بیان کرده است. او همچنین فرنچایز ارباب حلقه‌ها را با دنیای سینمایی مارول مقایسه کرده و به بیان شباهت‌های این دو و درس‌هایی که می‌توان از توسعه آن‌ها گرفت، پرداخته است. او در این مورد گفت: «شما هر سال می‌توانید چیزهایی شبیه به بازی کالاف دیوتی آزمایش و عرضه کنید. اما این محصول نه دارای یک داستان است و نه روایتی را بیان می‌کند. شما فقط دارید الگویی را پیاده‌سازی می‌کنید که جواب می‌دهد.»

در این مصاحبه همچنین راجع به شکست‌های گذشته این شرکت مانند بازی Lord of the Rings: Gollum صحبت شد. گینچارد بیان می‌کند که از آموخته‌های به دست آمده از آن برای ساخت تجربیات بهتر در آینده استفاده خواهد کرد. علاوه‎‌براین، گتنی است که او درباره تاثیر فناوری‌های جدیدی مانند استفاده از هوش مصنوعی بر آینده این فرنچایز صحبت کرده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی های ویدئویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
استودیوی بازی سازی Ready at Dawn تعطیل شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: