پیش‌فروش بازی Assassin’s Creed Shadows بسیار فراتر از انتظار بوده است

گزارشات جدید منتشر شده به پیش‌فروش بازی Assassin’s Creed Shadows اشاره می‌کنند. به نظر می‌رسد این عنوان در پیش‌فروش بسیار فراتر از انتظارات ظاهرا شده است.

 

 

مدت زمان زیادی نیست که شرکت یوبیسافت از بازی Assassin’s Creed Shadows رونمایی کرده است. نسخه‌ای که قرار است بازیکن‌ها و طرفداران این سری بازی را به دل ژاپن فئودال ببرد. باوجوداینکه شرکت یوبیسافت با نسخه میراژ توانست جریان و گیم‌پلی بازی را به سمت ریشه‌های مخفیانه سری بازگرداند، اما اسسینز کرید شدو یک تجربه اکشن-نقش‌آفرینی گسترده و جهان باز می‌باشد.

اکنون نیز تام هندرسون از اینسایدر گیمینگ در گزارش جدید خود پیش‌فروش بازی Assassin’s Creed Shadows را «بسیار قوی» توصیف کرده است. هندرسون در ادامه گفت باوجوداینکه آمار دقیقی از پیش‌فروش بازی توسط یوبیسافت منتشر نشده، اما باعث ناامیدی هیچ‌یک از توسعه‌دهندگان نشده است. باتوجه‌به اخبار گذشته که نشان می‌دادند یوبیسافت از عملکرد تجاری بازی‌های خود ازجمله Prince of Persia: The Lost Crown رضایت نداشته است، گزارش اخیر می‌تواند خبر خوبی برای ناشر فرانسوی باشد.

 

تصویر بازی Assassin’s Creed Shadows

 

بازی Assassin’s Creed Shadows داستان دو قهرمان به‌نام‌های نائوئی شینوبی و یاسوکه سامورایی را روایت می‌کند که یکی از آن‌ها درگیر انتقام از دشمنانش است. بازی قابلیت سوییچ بین دوشخصیت را دارد. نائوئی بیشتر روی پیشروی مخفیانه و قتل‌های غافلگیرکننده تمرکز دارد و یاسوکه بااتکابه قدرت بدنی خود قادر است تا در نبرد مستقیم از دفاع یا پری استفاده کند.

علاوه‌براین بازی Assassin’s Creed Shadows ویژگی‌های تازه‌ای از جمله تخریب‌پذیری بیشتر و نورپردازی پویا و تعاملی را ارائه خواهد داد. همچنین بازی شامل سیستم تغییر فصول پویا در جریان داستان اصلی بازی نیز شده است.

گفتنی است این بازی در یوتیوب با دیس لایک‌های فراوان هم روبرو شده است.چراکهازیک کاراکتر سیاه‌پوست به عنوان یک سامورائی در بازی استفاده کرده است. به‌نظر می‌رسد همین موضوع نیز باعث نارضایتی بسیاری از گیمرها و طرفداران این سری بازی به‌خصوص در خوده کشور ژاپن شده است.

 

دیس‌لایک‌های بازی Assassin’s Creed Shadows در یوتیوب

 

قرار است بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۳ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۴) روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس / سری اس و کامپیوتر عرضه شود.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی های ویدئویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
بازی The Finals حین مراسم گیم اواردز عرضه می‌شود

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: