زمان رویداد اختصاصی Silent Hill اعلام شد

کونامی بالاخره زمان برگزاری دومین رویداد اختصاصی سری Silent Hill را اعلام کرد. با گیماتک همراه باشید.

همانطور که می‌دانید شرکت کونامی در سال ۲۰۲۲ سه بازی از سری ترسناک و محبوب Silent Hill را در مراسمی اختصاصی معرفی کرد. بااین‌وجود جزئیاتی که از این بازی‌ها از آن زمان به اشتراک گذاشته شده‌اند، بسیار ناچیز و محدود می‌باشند. اکنون به‌نظرمی‌رسد کونامی برای دومین رویداد اختصاصی سری Silent Hill آماده شده است. این شرکت از برگزاری این رویداد در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

کونامی رسما اعلام کرده است که رویداد اختصاصی جدید سایلنت هیل در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ (۳۰ مه ۲۰۲۴) برگزار خواهد شد. گفته می‌شود که این رویداد شامل اخبار تازه‌ای از بازی‌ها، فیلم و محصولات آینده سری سایلنت هیل خواهد بود.

بی‌شک طرفداران زیادی منتظر نمایش و جزئیات جدید از بازسازی Silent Hill 2 هستند که هم‌اکنون توسط بلوبر تیم در حال توسعه است. اگرچه هنوز برای این بازی ترسناک تاریخ عرضه دقیقی اعلام نشده است، اما پلی استیشن در اوایل امسال تایید کرد بازی برای عرضه در سال جاری برنامه‌ریزی شده است. ازسوی دیگر نیز استودیوی بلوبر تیم خاطرنشان کرد به‌زودی تاریخ عرضه ریمیک Silent Hill 2 مشخص می‌شود و.طرفداران به‌زودی شاهد انتشار اخبار بیشتری از این عنوان خواهند بود.

همچنین قابل توجه است که شرکت کونامی بازی Silent Hill: Townfall را معرفی کرده است که توسط استودیوی بازی سازی No Code، سازنده Observation در دست توسعه قرار دارد و  شرکت آناپیورنا اینتراکتیو عرضه آن را بر عهده گرفته است. همچنین می‌توان منتظر جزئیات جدیدی از پروژه Silent Hill F بود که به‌عنوان نسخه اصلی آینده سری معرفی شده است.

هنوز مشخص نشده است که شرکت کونامی در رویداد آینده درباره کدام یک از سه پروژه در حال ساخت اطلاعاتی به اشتراک خواهد گذاشت. اما گفتنی است که شرکت کونامی در گذشته به احتمال بازسازی‌های بیشتر از سری سایلنت هیل اشاره کرده است.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
اپیک گیمز به شرط عرضه انحصاری،همه درآمد فروش بازی‌ها را به توسعه دهندگان می‌دهد

اشتراک گذاری:

One thought on “زمان رویداد اختصاصی Silent Hill اعلام شد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: