بازی جدید Super Mario در دست ساخت قرار دارد

به‌تازگی یک افشاگر با نام میدوری (Midori)، اسم رمزی پروژه‌ای از سوی Nintendo را افشا کرده است که احتمالا به دنیای سه‌بعدی فرنچایز Mario و بازی جدید Super Mario مرتبط می‌شود.

طرفداران سری Mario در بین سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴، بازی‌های زیادی برای تجربه داشتند؛ از اسپین‌آف Princess Peach: Showtime گرفته تا ریمیک عناوین دوست‌داشتنی مثل Super Mario RPG، Paper Mario: The Thousand-Year Door. همچنین بازی دوبعدی موفق Super Mario Bros. Wonder که در سال گذشته عرضه شد. حال به‌تازگی مشخص شده است که احتمالا طرفداران ماریو، باید منتظر بازی سه‌بعدی جدیدی از دنیای این شخصیت محبوب نینتندو باشند.

همانطور که می‌دانید میدوری، افشاگر برجسته Sega و Atlus، اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی را از فرنچایزهای Sonic و Persona منتشر کرده بود. پیش از این نیز گفته بود به احتمال زیاد، بازی Zelda: Breath of the Wild دوباره برای کنسول جانشین سوییچ عرضه خواهد شد و اسم رمز احتمالی آن را نیز به اشتراک گذاشته بود. اکنون نیز، میدوری اسم رمز پروژه‌ای مربوط به فرنچایز Mario را افشا کرده است.

علاقه‌مندان شروع به جمع‌آوری سرنخ‌هایی کرده‌اند که میدوری به اشتراک گذاشته است و به این نظریه رسیدند که پروژه رمزی SilverStar، قبل از اینکه یک دنباله در نظر گرفته شود، به عنوان بسته‌الحاقی Super Mario Odyssey در دست توسعه بوده است که در نهایت نام آن به SPRed برای انتشار روی کنسول جانشین سوییچ، تغییر کرده است.

این فرآیند، تکامل Super Mario Galaxy 2 نسبت به نسخه پیشین خودش را یادآوری می‌کند. بازی Browser’s Fury نیز به عنوان آزمایش مسیری جدید، با الهام از Odyssey عمل کرد. به اعتقاد طرفداران سری ماریو، حروف SP به منظور انتقال مفهوم “خاص” استفاده شده‌ است.

بااین‌حساب و با درنظر گرفتن اطلاعات افشا شده، عرضه یک بازی سه‌بعدی Mario با اسم رمزی SPRed که المان‌های نسخه قبلی را در خودش جای داده باشد، دور از انتظار نخواهد بود. هنوز Nintendo به این اخبار واکنشی نشان نداده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی های ویدئویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: Gws

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
کالکشن لگو هری پاتر برای کنسول‌های نسل نهمی عرضه خواهد شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: