به‌زودی از نسخه PC بازی God of War Ragnarok رونمایی خواهد شد

احتمالا به‌زودی از نسخه PC بازی God of War Ragnarok رونمایی می‌شود. به‌تازگی یک افشاگر با نام billbil-kun، که سابقه بسیار خوبی در افشای اطلاعات بازی‌های مختلف را دارد، اعلام کرده است که فاصله زیادی تا معرفی نسخه پی‌سی بازی God of War Ragnarok باقی نمانده است.

این افشاگر که پیش‌تر خبر از عرضه God of War Ragnarok برای PC داده بود، در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که به معرفی رسمی این پورت بسیار نزدیک هستیم. این افشاگر خوش سابقه مدعی است که نمی‌تواند تاریخ دقیق این اتفاق را اعلام کند. و احتمال می‌دهد این رونمایی در رویداد State of Play و طی چند روز آینده، اتفاق بیفتد.

 در حال حاظر بازیکنان و طرفداران زیادی منتظر انتشار این عنوان برا یپلتفرم پی‌سی هستند. انتظار می‌رود نسخه PC بازی God of War Ragnarok شامل بهبودهایی نسبت به نسخه پلی استیشن این عنوان باشد که در گذشته عرضه شده بود.

هم‌اکنون بازی God of War Ragnarok برای کاربران پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ قابل تجربه است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی های ویدئویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: Gws

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
ریمیک بازی Resident Evil 5 در راه است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: