بازی MultiVersus رسما” و به‌صورت رایگان منتشر شد

بعداز گذشت مدت‌ها از انتشار بتای آزاد بازی MultiVersus در سال 2022، اکنون این بازی مبارزه‌ای از شرکت برادران وارنر به‌صورت رسمی و رایگان منتشر شد. همراه گیماتک باشید.

بازی MultiVersus ساخته استودیوی Player First Games، یک اثر مبارزه‌ای رایگان است که تعداد زیادی از شخصیت‌های مشهور شرکت برادران وارنر (Warner Bros) در آن حضور دارند و به مبارزه می‌پردازند. سبک این بازی مبارزه‌ای چیزی شبیه به Super Smash Bros است اما نمی‌توان گفت این عنوان دقیقا یک کپی از این بازی است.

از شخصیت‌های مهمی که در این بازی حضور دارند می‌توان به Shaggy از انیمیشن Scooby-Doo، بتمن، سوپرمن، Wonder Woman از دنیای DC، آریا استارک از Game of Thrones، فین و جیک از انیمیشن Adventure Time اشاره کرد.

بازیکنان در MultiVersus می‌توانند چندین Variant را برای هر شخصیت آزاد کنند و ظاهر متفاوتی به آن‌ها بدهند. این بازی دارای محتوا و ویژگی‌های جدید نسبت به نسخه‌ی بتای خود می‌باشد که می‌توان به حالت PvE جدیدی به نام Rifts و اضافه شدن شخصیت‌هایی مانند جوکر، Jason Voorhees و Banana Guard اشاره نمود.

هم‌اکنون این بازی رایگان بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، ایکس باکس سری ایکس / سری اس و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

 

منبع: Gws

 

 

 
بیشتر بخوانید :
طبق گفته‌‌های احتمالا Zelda بعدی دنباله‌ی Tears of the Kingdom نیست

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: