ریمستر یک بازی 3DS و یک بازی گیم‎‌کیوب برای نینتندو سوییچ تایید شد

نینتندو قصد دارد ریمستر یک بازی 3DS و یک بازی گیم‎‌کیوب را برای نینتندو سوییچ عرضه نماید. همراه گیماتک باشید.

اخیرا نینتندو تایید کرده است که قصد دارد تا قبل‌ از آوریل ۲۰۲۵ از کنسول بعدی خود رونمایی کند. طبق اخبار فاش شده، این کنسول در ماه مارس بعدی عرضه خواهد شد و درنتیجه سوییچ آخرین روزهای عمر خود را سپری می‌کند؛ اما این بدین معنا نیست که شرکت ژاپنی پشتیبانی‌از کنسول خود را متوقف می‌کند.

اخیرا ریمیک Paper Mario: The Thousand-Year Door برای این کنسول عرضه شد و بازی Luigi’s Mansion 2 HD هم در راه است؛ این پایان راه ریمسترهای نینتندو نخواهد بود. اخیرا PH Brazil، افشاگر معتبر نینتندو که قبلا اخبار موثقی منتشر کرده بود، گفته است سازنده ماریو قصد دارد دو ریمستر دیگر برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر نماید.

ظاهرا” یکی از این آثار ریمستر یک بازی گیم‌کیوب است و اثر دیگری ریمستر بازی 3DS. درباره ریمستر 3DS، شایعه‌های گوناگونی درباره بازسازی Kid Icarus: Uprising به‌گوش رسیده‌اند و طرفداران خواهان انتشار مجدد The Legend of Zelda: A Link Between Worlds و Metroid: Samus Returns می‌باشند.

درباره ریمستر گیم‌کیوب هم قبلا اطلاعات افشا شده خبر از انتشار Metroid Prime 2: Echoes برای سوییچ می‌دادند و بازیکنان هم خواهان پورت The Legend of Zelda: The Wind Waker HD یا افسانه زلدا: Twilight Princess HD برای این کنسول هستند.

به‌نظرمی‌رسد هر دو بازی بعداز ماه مارس ۲۰۲۵ انتشار خواهند یافت که بدان معنا است که طول‌عمر سوییچ پس‌از عرضه کنسول بعدی هم ادامه می‌یابد؛ اتفاقی‌که پیش‌تر برای 3DS هم رخ داده بود. قرار است نینتندو در ماه ژوئن دایرکت جدیدی برگزار کند و در آن آثار نیمه دوم سال ۲۰۲۴ نینتندو سوییچ به نمایش درخواهند آمد.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
توسعه بازی The Division Heartland متوقف شده است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: