نسخه پی سی بازی God of War Ragnarok معرفی شد

در جریان رویداد State of Play، با نمایش تریلری از نسخه پی سی بازی God of War Ragnarok رونمایی شد.

در جریان رویداد State of Play پلی استیشن، تریلر جدیدی از بازی God of War Ragnarok به نمایش درآمد که طی آن از نسخه PC این بازی که طرفداران مدت‌ها منتظر آن بودند رونمایی شد. براساس اطلاعات به نمایش درآمده، این نسخه از نرخ فریم نامحدود و نمایشگرهای فوق عریض نیز پشتیبانی می‌کند و شامل بسته‌الحاقی والهالا نیز خواهد بود.

 

دانلود از آپارات

 

پیش‌تر شایعاتی درخصوص معرفی نسخه پی سی بازی God of War Ragnarök و زمان معرفی آن مطرح شده بود و احتمال می‌رفت این اثر در جریان همین رویداد State of Play معرفی گردد. درحال حاضر بازی God of War Ragnarok بر روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل تجربه می‌باشد.

این دنباله موفق به فروش ۱۵ میلیون نسخه در سراسر جهان شد که احتمالا با عرضه نسخه کامپیوتر افزایش چشم‌گیری پیدا خواهد کرد و به رکورد فروش جدیدی دست پیدا خواهد نمود. 

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی های ویدئویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: گیماتک 

 

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
به گفته سونی پلی‌استیشن ۵ وارد مرحله آخر عمر خود می‌شود

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: