فروش فوق‌العاده بازی Marvel’s Spider-Man 2 همچنان ادامه دارد

بی‌شک یکی از عناوین تحسین شده کنسول پلی استیشن بازی اسپایدرمن 2 است به‌تازگی شرکت سونی اعلام کرده است که فروش فوق‌العاده بازی Marvel’s Spider-Man 2 همچنان به‌صورت پایدار ادامه دارد و این عنوان به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست پیدا کرده است.

بازی ابرقهرمانی و تحسین شده، Marvel’s Spider-Man 2 استودیوی Insomniac Games توانست به موفقیت‌های زیادی در زمینه تجاری دست پیدا کند. اکنون این بازی ابرقهرمانی جهان-باز تحسین‌شده رکورد جدیدی در زمینه فروش به ثبت رسانده است. به تازگی شرکت سونی در جلسه تجاری خود اعلام کرده است که بازیمارول اسپایدرمن 2 تا تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۰ آوریل ۲۰۲۴) به فروش بیش از ۱۱ میلیون نسخه‌ای در سراسر جهان دست پیدا کرده است.

سونی در گزارش مالی سه‌ماهه سوم سال مالی ۲۴-۲۰۲۳ اعلام کرده است که بازی Marvel’s Spider-Man 2 تا تاریخ ۱۰ دی ۱۴۰۲ (۳۱ دسامبر ۲۰۲۳) ۱۰ میلیون نسخه فروخته است؛ پس بنابراین این عنوان هنوز عملکرد خوبی در زمینه فروش دارد.

این بازی در ۲۴ ساعت اول عرضه توانست بیش از ۲.۵ میلیون نسخه بفروشد و رکورد سریع‌ترین فروش طی یک روز میان تمام آثار انحصاری پلی استیشن را شکست. طبق آنچه که در رسانه‌های مختلف به اشتراک گذاشته شده است بازی Marvel’s Spider-Man 2 با بودجه ۳۱۵ میلیون دلار ساخته شده است.

استودیوی بازی سازی اینسامنیاک گیمز در ماه مارس ۲۰۲۴ آپدیت جدیدی را برای Marvel’s Spider-Man 2 منتشر کرد که حالت نیو گیم پلاس و گزینه تکرار مأموریت را به بازی اضافه کرد. با اینکه بازی مارول اسپایدرمن 2 موفقیت‌های زیادی کسب کرده است، استودیوی اینسامنیاک گیمز یکی از چندین استودیو فرست-پارتی پلی استیشن بود که در اوایل سال جاری با تعدیل نیرو روبرو شد.

هم‌اکنون بازی اکشن ماجراجویی اسپایدرمن 2 بر روی کنسول پلی استیشن 5 در دسترس است و کاربران این کنسول می‌توانند از تجربه آن لذت ببرند.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
بازی ۸ بیتی جدیدی برای کنسولی قدیمی NES معرفی شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: