اولین تریلر گیم‌پلی بازی Alien: Rogue Incursion منتشر شد

اولین تریلر گیم‌پلی بازی Alien: Rogue Incursion در رویداد State of Play 2024 منتشر شد.

قرار است Alien: Rogue Incursion Survios در تابستان ۲۰۲۴ لحظات ترسناکی را برایمان رقم بزند. اولین تریلر گیم‌پلی این بازی در رویداد State of Play 2024 به نمایش درآمد. اگرچه این پروژه در حال پیشرفت است و نماینده محصول نهایی نیست، اما تمام اصول یک تجربه بیگانه مثل محیط‌های صنعتی علمی-تخیلی، فیس‌هاگرهایی که به آرامی از تخم‌ها بیرون می‌آیند، زنومورفی که روی دیوارها می‌خزد و غیره را در خود جای داده است.

بازیکنان در این بازی نیز برای تمام مأموریت‌هایی که باید انجام دهند، تنها یک تفنگ خواهند داشت. با وجود شباهت‌هایی که با آثار قدیمی‌تر Alien دارد، داستان این بازی کاملاً اورجینال خواهد بود و دارای زنومورف‌هایی است که به طرز وحشتناکی مدبر هستند.

قبل‌تر اعلام شده بود که Alien: Rogue Incursion برای کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های واقعیت مجازی در حال توسعه است؛ اما در تریلری که اخیرا به نمایش درآمده است، شاهد واقعیت متفاوتی خواهیم بود. گفتنی است که هنوز شرکت‌های Survios و 20th Century Games تایید نکرده‌اند که آیا نسخه‌ کنسولی این بازی نیز در دست توسعه قرار دارد یا خیر. شما عزیزان می‌توانید تریلر گیم پلی بازی را در زیر مشاهده نمایید.

 

 

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی های ویدئویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 
بیشتر بخوانید :
نخستین تصویر از بسته‌الحاقی بازی Lies of P منتشر شد

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: