بررسی بازی Ultimate Clash Soccer – دانلود یک فوتبال حرفه‌ای برای اندروید و iOS

احتمالا شما هم به تجربه بازی‌های ورزشی فوتبالی موبایلی علاقه‌مند هستید، در این مطلب با بررسی بازی Ultimate Clash Soccer برای اندروید iOS می‌پردازیم. همچنین شما می‌توانید از همین صفحه این بازی را براید تجربه در گوشی موبایل خود دانلود کنید. با گیماتک همراه باشید.

درحال حاضر با وجود افت محبوبیت بازی‌های ورزشی، این بازی‌ها همچنان فروش بالایی را تجربه می‌کنند به‌خصوص فوتبال که محبوب‌ترین ورزش جهان است. طبیعتا دیدن بازی‌های فوتبال‌محور در میان محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی، چندان جای تعجبی ندارد.

این سبک از بازی‌ها معمولا به سبب مجموعه‌هایی مانند PES و FIFA شناخته می‌شوند. فرنچایزهایی که زمانی پادشاه بازی‌های فوتبالی بودند و امروزه نامشان را به ترتیب به EA Sports FC و eFootball تغییر داده‌اند. البته معمولا این بازی‌ها زیر سایه همین عناوین مشهور EA  و کونامی باقی می‌مانند. پس‌بنابراین اگر شما نیز طرفدار بازی‌های فوتبالی هستید و می‌خواهید تجربه‌ای حرفه‌ای از دنیای مستطیل سبز برروی گوشی موبایل خود داشته باشید، با بررسی بازی Ultimate Clash Soccer همراه گیماتک باشید.

جدیدترین محصول استودیوی انگلستانی First Touch Games بازی Ultimate Clash Soccer است. این استودیوی بازی سازی در سال ۲۰۱۱ توسط چارلز چپمن تاسیس شد و باوجوداین‌که یک استودیوی مستقل بود، اما فورا تبدیل به نامی آشنا برای موبایل گیمرها شد.

این استودیوی موبایلی سازنده و ناشر بازی‌های فوتبالی بزرگی مانند Dream League Soccer و Score! Hero است و  سابقه بسیار خوبی در ساخت و توسعه بازی‌های ورزشی موبایلی به ویژه فوتبال دارد. به همین دلیل هم می‌توانیم به بازی Ultimate Clash Soccer امیدوار باشیم.

 

تاکنون این بازی موبایلی بیش‌تر از ۵ میلیون‌بار تنها از روی گوگل پلی‌استور دانلود شده است و امتیاز ۴.۶ از ۵ را نیز از سوی کاربران اندرویدی دریافت کسب کرده. آمار و ارقامی که نشان می‌دهند Ultimate Clash Soccer حرف برای گفتن دارد.

این بازی ورزشی یک عنوان انحصاری برای پلتفرم موبایل است. این بازی خودش را یک عنوان ورزشی فوتبالی معرفی می‌کند که اگر پیش‌تر سایر بازی‌های First Touch Games را بازی کرده باشید، چندان تجربه متفاوت و عجیبی برایتان نخواهد بود.

در بخش داستانی، این بازی موبایلی برخلاف بسیاری از بازی‌های ورزشی، داستان قابل توجهی را ارائه می‌کند. این داستان حول محور شما در جریان است و این کاراکتر شماست که به عنوان قهرمان اصلی این بازی معرفی می‌شود.

موضوعی که باعث شده تا این بازی نسبت به سایر عناوین فوتبالی موبایلی یک سر و گردن بالاتر قرار بگیرد و تجربه‌‌اش طبیعتا موضوعی است که می‌تواند تمامی موبایل گیمرها را به آن‌چیزی که از یک بازی فوتبالی موبایلی انتظار دارند، برساند.

اگر از بخش داستانی این بازی عبور کنیم و به گیم‌پلی این بازی برسیم، می‌توانیم بگوییم که شما مهمان یک تجربه حرفه‌ای از یک بازی فوتبالی خواهید بود. شما در دنیای این بازی به عنوان سرمربی تیمی بازی می‌کنید که رویاهای بزرگی در سر دارد. همه‌چیز بسیار ساده است! شما باید تیمتان را بسازید، بازیکنان را بخرید و تیم‌تان را آماده تورنمت‌های قوی‌تر نمایید.

همچنین یکی از بهترین قسمت‌های بازی موبایلی Ultimate Clash Soccer، حضور بازیکنان لایسنس شده از تیم‌ها و باشگاه‌های مختلف است. موضوعی که کمتر بازی فوتبالی روی موبایل می‌تواند آن را روایت کند.

 

” برای اجرای بازی موبایلی Ultimate Clash Soccer شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید “

در این بازی شما باید کنترل بازیکنان را برعهده بگیرید، آن‌ها را فرماندهی کنید و مشخص نمایید که هر بازیکن باید چه مسیری را طی کند و توپ را به چه کسی پاس دهد. درست مانند بازی Score! Hero، شما در دنیای این بازی موبایلی نیز می‌توانید با سوآیپ و یا تپ کردن روی صفحه نمایشگرتان، بازیکنان را در بازی کنترل نمایید.

Ultimate Clash Soccerبازی Ultimate Clash Soccer با ترکیب چندین ژانر مختلف، سعی کرده است تا حرفی برای گفتن داشته باشد. هسته اصلی این بازی مشابه عناوین قدیمی‌تر استودیوی First Touch Games هستند. اما حضور جزئیات جذابی در این بازی تجربه آن را بهتر کرده است.

Ultimate Clash Soccerمهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش این بازی، بخش آنلاین و چندنفره آن می‌باشد. اگر دوست دارید تا تجربه‌ای حرفه‌ای از دنیای مستطیل سبز روی موبایل خود داشته باشید، می‌توانید روی بازی موبایلی Ultimate Clash Soccer حساب ویژه‌ای باز کنید. جایی‌که می‌توانید تیم رویایی خودتان را بسازید و با آن تیم به مصاف سایر بازیکنانی بروید که رویای تبدیل شدن به بهترین تیم ممکن را در دنیای Ultimate Clash Soccer دارند.

گرافیک این بازی موبایلی نسبت به سایر بازی‌های استودیوی First Touch Games یک جهش رو به جلو به حساب می‌آید. باوجود گرفایک جذاب و دوست داشتنی در بازی، شما برای تجربه نهایت گرافیک این بازی نیاز به سخت‌افزار قدرتمندی خواهید داشت. عملکرد این بازی موبایلی در بخش موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی نیز فوق العاده است و همه‌چیز دست به دست هم داده تا First Touch Games یک بازی جذاب باشد.

بازی فوتبال موبایلی Ultimate Clash Soccerاگر به دنبال تجربه‌ای حرفه‌ای دنیای مسابقات فوتبال و مستطیل سبز روی پلتفرم موبایل‌ هستید، می‌توانید جدید‌ترین ساخته‌ی استودیوی بازی سازی First Touch Games یا همان Ultimate Clash Soccer را بازی کرده و از تجربه آن لذت ببرید. این بازی گیم‌پلی فوق‌العاده‌ای دارد و بخش آنلاین آن، فضای رقابتی جذابی را به ارمغان آورده است.

 

Ultimate Clash Soccer   |   ناشر بازی: First Touch Games
 دسته بندی: فوتبال ، ورزشی   |   سیستم عامل: اندروید ، iOS
 حجم: ۶۳۰ مگابایت مگابایت

 

 

 

منبع: گیماتک
 

 

اشتراک گذاری:

4 thoughts on “بررسی بازی Ultimate Clash Soccer – دانلود یک فوتبال حرفه‌ای برای اندروید و iOS”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: