حجم بازی Astro Bot بر روی پلی استیشن 5 مشخص شد

بازی Astro Bot بر روی پلی استیشن 5 حجم بسیار بالایی دارد.

آنطور که اعلام شده قرار است بازی Astro Bot در ماه سپتامبر (شهریور یا مهر) روی پلی استیشن 5 عرضه شود. اکنون به‎‌لطف باکس آرت ژاپنی بازی، حجم این بازی مورد انتظار مشخص شده، این بازی انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 نیازمند فضایی ۶۶ گیگابایتی است.

استودیوی بازی سازی تیم آسوبی، سازنده بازی Astro Bot پیش‌تر گفته بود که بازی استرو بات یک ماجراجویی تمام‌عیار است که چهار برابر بزرگ‌تر از بازی Astro’s Playroom خواهد بود. آن بازی برای نمایش عملکرد دسته دوال‌سنس کنسول PS 5 به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده بود.

گفتنی است که این بازی بزرگ‌ترین ساخته این سازنده ژاپنی تاکنون است و بالای ۸۰ مرحله و ۱۵ قابلیت جدید به آن اضافه شده است. همچنین کریستوفر درینگ از رسانه گیم اینداستری در یک پادکست مدعی شدبازی Astro Bot بالای سه سال در دست توسعه قرار داشته است و تقریبا ۶۰ نفر روی آن کار کرده‌اند.

گفتنی است که بازی Astro’s Playroom به‌صورت رایگان در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار داشت و کاربارن این کنسول به راحتی می‌توانستند به تجربه آن و گشت و گذار در درون فضای کنسول PS 5 بپردازند. اما آنطور که اعلام شده ظاهرا بازی Astro Bot به هیچ عنوان رایگان نخواهد بود.
منبع: PSU
 

 
بیشتر بخوانید :
نبرد ایکس‌باکس و پلی‌استیشن بر سر تبلیغات در گوی مشهور لاس‌وگاس

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: