از ریمستر بازی Star Wars: Bounty Hunter رونمایی شد

به تازگی با انتشار یک تریلر از ریمستر بازی Star Wars: Bounty Hunter و تاریخ عرضه آن رونمایی شده است. این بازی دارای پیشرفت‌های بصری و پشتیبانی از دوال‌سنس و استیم دک خواهد بود.

عنوان Star Wars: Bounty Hunter در قالب یک ریمستر برای پلتفرم‌های مدرن عرضه خواهد شد. این عنوان اکشن ماجراجویی که در سال ۲۰۰۲ برای پلی استیشن ۲ و سپس کنسول نینتندو گیم‌کیوب منتشر شده بود، در تاریخ ۱ اوت ۲۰۲۴ (۱۱ مرداد ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس / سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. و آنطور که اعلام شده قیمت بازی  ۱۹.۹۹ دلار خواهد بود.

بازی Star Wars: Bounty Hunter ما را در نقش جانگو فت قرار خواهد داد.. او قصد دارد یک جدای تاریکی به نام کوماری وسا را دستگیر کند؛ اما همه‌چیز طبق برنامه‌هایش پیش نمی‌رود و فت درگیر توطئه‌ای می‌شود که اتحادیه‌های مختلف نیز در آن حضور دارند.

این ریمستر به بهبودهای بصری، پشتیبانی از کنسول دستی استیم دک و کنترلر دوال‌سنس مجهز شده است. همچنین کسانی که کمپین بازی را کامل می‌کنند، یک اسکین بوبا فت را به‌عنوان پاداش دریافت خواهند کرد.

 

منبع: GamingBolt

 

 
بیشتر بخوانید :
احتمالا Final Fantasy 7 Remake و Rebirth برای ایکس باکس ساخته نخواهند شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: