گجت‌های کاربردی که زندگی شما را آسان‌تر می‌کنند

در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که تکنولوژی روزبه‌روز پشرفت می‌کند. همین پیشرفت روزانه تکنولوژی است که زندگی ما را متحول کرده است و نوع زندگی ما را از شکل و روشی  به شکل و روشی دیگر تغییر داده است.

برای مثال زمانی که در گذشته می‌خواستید نامه‌ای برای یکی از دوستان خود در کشوری بفرستید، باید نامه را در پاکتی که خریده بودید می‌گذاشتید و هزینه‌های سنگین پستی را برای ارسال پرداخت می‌کردید.

باوجود هزینه سنگینی که پرداخته بودید، امکان داشت نامه شما هیچگاه به دست گیرنده آن نرسد و در راه گم شود. با پیشرفت تکنولوژی، ایمیل و سیستم‌های ارسال و دریافت ایمیل جایگزین نامه‌ها شدند.

دیگر نیازی نبود برای ارسال یک نامه هزینه زیادی را تقبل می‌کردید و روزها منتظر می‌ماندید تا نامه شما به دست دوست شما برسد. ایمیل در کسری از ثانیه به صندوق پست الکترونکی دوست شما می‌رسید و او می‌توانست آن را بخواند و سریعاً پاسخ شما را بدهد.

در ادامه معرفی 10 گجت کاربردی که زندگی شما را آسان‌تر می‌کنند با گیماتک همراه باشید.


ساعت‌ هوشمند

ساعت‌های هوشمند گجت‌هایی هستند که هرروز در حال پیشرفت و به‌روزرسانی هستند. ساعت‌های هوشمند گجت‌های بسیار مفیدی هستند. آن‌ها علاوه براینکه ظاهر شما را شیک تر می‌کنند می‌توانند جان شما را هم نجات دهند. ساعت‌های هوشمند با نرم‌افزارهای اندروید و ios کار می‌کنند و هشدارهای لازم را به صورت پیام‌هایی روی صفحه نمایش خود نشان می‌دهند.

اغلب اوقات صفحه نمایش ساعت‌های هوشمند، روشن است و باتری داخلی آن، پس از هر بار شارژ کامل، به مدت یک ماه کار می‌کنند. این ساعت‌ها، به GPS مجهز هستند و می‌تواند ضربان قلب، وضعیت خواب و مواردی از این دست را بررسی کنند.

ساعت‌های هوشمند در برندها و کیفیت‌ها و با ظاهری متفاوت ارزه می‌شوند. تنوع آنها در بازار بسیار زیاد است. با این حال ساعت‌های هوشمند ابزارهایی کاربردی و مفید هستند که می‌توانند بسیار مفید واقع شوند. هر شرکتی که اقدام به طراحی و تولید ساعت‌های هوشمند می‌کند، امکانات خاص و ویژه‌ای مخصوص برند خود در آن جای می‌دهد. این شرکت‌ها با جای دادن امکانات خاص به نوعی امضای خود را در گجت هوشمند خود به ثبت می‌رسانند.

شما می‌تونید ازطریق مطلب معرفی ساعت‌های هوشمند با چند مدل از ساعت‌های هوشمند ارزان قیمت و در عین حال باکیفیت آشنا شوید.


اسپیکرها

اسپیکرهای بلوتوثی

 

اسپیکرهای بی‌سیم، در حال حاضر یکی از کاربردی‌ترین فناوری‌های موجود در بازار هستند که امکان گوش دادن به موسیقی را در هر مکانی برای کاربران فراهم می‌کنند.

البته در قدیم اصلاً اسپیکرها به این شکل نبودند و ظاهر وشکلی دیگر داشتند. اسپیکرها به شکلی دیگر مورد استفاده قرار می‌گرفتند و برای اتصال آن‌ها به سیستم‌های مختلف از سیم استفاده می‌شد.

برای استفاده از اسپیکرها شما نیاز به یک ساب داشتید که اغلب همراه خوده اسپیکرها بود. ابعاد و اندازه اسپیکرها در گذشته بسیار بزرگتر از اسپیکرهای کنونی بود.

اسپیکرها امروزه در ابعاد مختلف و برای مصارف مختلف ساخته می‌شوند. از اسپیکرهای بلوتوثی کوچک گرفته که به گوشی خود متصل می‌کنید تا اسپیکرهای بزرگ که در مراسم ها و مهمانی‌های مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنند.


باور بانک ها

پاور بانک

باور بانک‌ها دستگاه‌هایی با ابعاد کوچک هستند که به داد ما رسیدند. در زمانه‌ای که گوشی‌های هوشمند فراگیر شدند و همه کارها با گوشی‌های هوشمند انجام می‌شود، همچنان یک مشکل بزرگ وجود دارد.

باتری گوشی‌ها! باتری گوشی‌ها مشکلی است که هنوز حل نشده است. گوشی‌های هوشمند به سرعت با کمبود باتری مواجه می‌شوند. بخصوص اگر کار شما با گوشی باشد و مجبور باشید مدام با آن سر و کله بزنید. در این صورت شما با ابزاری نیاز خواهید داشت تا در همه جا انرژی لازم برای شارژ کردن گوشی را در اختیار شما قرار دهد.

بنابراین پاوربانک‌ها یک ابزار ارزشمند برای افرادی که زیاد با گوشی کار می‌کنند هستند. بخصوص اگر کسب و کارشان به گوشی موبایل وابسته باشد.


دستگاه‌ها کنترل از راه دور

کنترل هوشمند

دستگاه‌های کنترل از راه دور مظلوم‌ترین گجت‌های خانگی هستند که معمولا به خاطر بی‌توجهی ما خیلی زود گم یا خراب می‌شوند. بنابراین داشتن یک دستگاه کنترل از راه دور هوشمند که با تمام گجت‌ها و لوازم الکترونیکی‌تان هماهنگ و سازگار باشد، راه‌حل خوبی به نظر می‌آید.

خبر خوب این است که یک دستگاه کنترل از راه دور عمومی وجود داردکه به عنوان یک گجت هوشمند با دستگاه‌های مختلفی سازگار شده و کار با آن‌ها را برای شما ساده‌تر می‌کند.


امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

 

منبع: گیماتک

 

 

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: