اطلاعات جدیدی از روند فیلم‌برداری Avatar 4 منتشر شده است

به گزارش رسانه کولایدر، جیمز کامرون با برنامه کاری پرمشغله سعی دارد تا فرنچایز اکشن و علمی تخیلی آواتار را گسترش دهد . براساس گزارشات این رسانه درحال‌حاضر کامرون مشغول تکمیل فیلم‌برداری Avatar 4 است.

قطعاً یکی از بزرگترین فرنچایزهای حال حاضر تاریخ سینما به فیلم‌های آواتار ساخته جیمز کامرون است که اساساً پروژه‌ای ۵ قسمتی به حساب می‌آید. تاکنون دو قسمت این فیلم به اکران در آمده است و با مجموع فروش دیوانه‌وار بیش از ۵ میلیارد دلار، گیشه باکس آفیس بین المللی را از آن خود کرده است. فرنچایزی که قسمت سوم آن در ماه دسامبر سال ۲۰۲۵ میلادی اکران می‌شود و پروسه تولید قسمت چهارم نیز وضعیت آن مشخص شده است.

در حالی که فیلم Avatar 3 مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند، اطلاعاتی از وضعیت تولید قسمت چهارم توسط یکی از بازیگرانش به نام ژول دیوید مور منتشر شده است. بازیگری که بدون افشای اطلاعات مهم و حیاتی، تصاویری از خود و همکارانش واقع در نیوزیلند را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته. این بازیگر اعلام کرده است که پروسه فیلم‌برداری ادامه پیدا کرده و احتمالاً به زودی شاهد انتشار اخبار بیشتری از این فیلم خواهید بود.

«بازگشت به نیوزیلند حس و حال نوستالژی برای من دارد. به مدت ۱۷ سال در اینجا رفت و آمد داریم تا فرنچایز آواتار را بسازیم و مشاهده چهره‌های آشنا و تلاش آن‌ها به مانند خانه دوم ما محسوب می‌شود. در حالی که خانواده ما حسابی بزرگ شده اما تلاش و ماموریت ما به مانند گذشته پابرجا مانده است.»

اگرچه که جیمز کامرون خالق فیلم‌های بزرگ، پرفروش و انقلابی نظیر ترمیناتور و تایتانیک بوده اما هیچکدام از آن‌ها همانند فرنچایز آواتار عمل نکرده است. فرنچایزی که نه تنها با دو فیلم میزان فروش ۵ میلیارد دلاری را پشت سر گذاشته و به رکوردی غیرقابل دسترس در تاریخ سینما دست یافته است، بلکه پروسه تولید مشقت‌باری و چالش برانگیزی نیز داشته که برای مدتی بالغ بر دو دهه تیم سازنده‌اش را درگیر کرده است.

مسئله‌ای که سبب شده تا از فرنچایز آواتار به عنوان میراث جیمز کامرون برای سینماگران یاد شود. میراثی که طی سال‌های آینده می‌تواند رکوردهای متعددی را به ثبت رسانده و مفهوم جلوه‌های بصری را بیش از پیش متحول نماید.

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
اسپین‌آف جدیدی از جان ویک در دست ساخت قرار دارد

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: