آموزش نحوه پیدا کردن ریجن اکانت ایکس باکس

در این مطلب از گیماتک قصد داریم به آموزش نحوه پیدا کردن ریجن اکانت ایکس باکس بپردازیم. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

برای دسترسی به خدمات و تخفیفات مختلف در کنسول‌های ایکس باکس، شما می‌توانید ریجن اکانت ایکس باکس خود را تغییر دهید. تغییر ریجن به شما این امکان را خواهد داد تا از اشتراک‌ها و گیفت کارت‌های سایر نیز مناطق استفاده نمایید، اما توجه داشته باشید که این فرایند شامل تغییراتی در اطلاعات اکانت مایکروسافت شما نیز خواهد شد.

توجه داشته باشید که باید قبل از تغییر ریجن، تحقیقات دقیق و کاملی انجام دهید و تمامی اطلاعات لازم را بررسی نمایید تا بتوانید به بهترین شکل از خدمات مناطق مختلف بهره‌مند شوید و تجربه کاملی از اکانت ایکس باکس خود داشته باشید.

دلایل تغییر دادن ریجن اکانت ایکس باکس

ممکن است گیمرها به دلایل مختلفی نیاز به تغییر ریجن کنسول ایکس باکس خود داشته باشند. تغییر ریجن به آن‌ها امکان می‌دهد تا با هماهنگی منطقه کنسول با کشور جدید، از خدمات و محتواهای مختص آن منطقه استفاده کنند. از دلیل تغییر ریجن اکانت ایکس باکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از خدمات فروشگاهی کشورهای دیگر
  • مهاجرت به کشور جدید
  • دسترسی به محتوای خاص

چگونه می‌شود ریجن اکانت ایکس باکس را پیدا کرد؟

برای اطلاع از ریجن اکانت ایکس باکس و تغییر آن، ابتدا کنسول ایکس باکس خود را روشن کنید و دکمه Xbox روی کنترلر را فشار دهید. در مرحله بعد به تب Profile & system بروید و روی Settings کلیک کنید. در صفحه تنظیمات، به قسمت System > Language & location رفته و اکنون با کلیک بر روی گزینه Location ریجن فعلی خود را مشاهده خواهید کرد.

برای تغییر ریجن، منوی کشویی را باز کرده و منطقه مورد نظر خود را انتخاب نمایی. سپس بعد از تغییر، پیام تایید نمایش داده خواهد شد و می‌توانید با کلیک روی Restart now، تغییرات را اعمال نمایید. با این مراحل به‌راحتی می‌توانید ریجن اکانت ایکس باکس خود را پیدا کرده و تغییر دهید.

نحوه تغییر دادن ریجن اکانت مایکروسافت

برای تغییر ریجن اکانت مایکروسافت بعد از تغییر ریجن کنسول، باید سایت مایکروسافت را باز کرده و با ایمیل و پسورد اکانت خود وارد شوید. حال روی عکس پروفایل در بالای صفحه کلیک کنید و حالا گزینه My Profile را انتخاب نمایید. در صفحه جدید، با کلیک روی Edit profile info کشور مورد نظرتان را از فهرست انتخاب کنید. در صورت نیاز، آدرس‌های فیک به کمکتان خواهند آمد. و در نهایت، تغییرات را با کلیک روی گزینه Save ذخیره کرده تا ریجن اکانت شما تغییر کند.

توجه داشته باشید که شما برای گذر از تحریم‌ها و استفاده از مزایای ایکس باکس نیاز دارید تا ریجن اکانت خود را تغییر دهید. قبل از انجام این تغییرات، حتماً تحقیقات دقیق و کافی انجام دهید و نکات مهم را رعایت نمایید تا حساب کاربری‌تان مسدود نگردد. در این مطلب نحوه یافتن ریجن اکانت ایکس باکس را به شما آموختنیم و به شما نخوه تغییر ریجن حساب ایکس باکس را آموزش دادیم. در ادامه با سایر مطالب گیماتک همراه باشید.

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
بازی Avowed چندین پایان متفاوت دارد

اشتراک گذاری:

2 thoughts on “آموزش نحوه پیدا کردن ریجن اکانت ایکس باکس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: