احتمال اضافه شدن بازی Secret Agent Clank به پلی استیشن پلاس وجود دارد

طبق گزارش طرفداران در یک ایمیل تبلیغاتی از سوی پلی‌استیشن به حضور بازی Secret Agent Clank در میان مجموعه پرمیوم ماه جولای اشاره شده است.

پلی استیشن چند هفته قبل به صورت رسمی لیست کامل PS Plus را برای جولای ۲۰۲۴ اعلام کرد. ایمیل جدید شامل عناوینی از آن اعلامیه، مانند Remnant 2 و Crisis Core – Final Fantasy VII – Reunion است. در ادامه این ایمیل همچنین اذعان شده است که مشترکین پرمیوم می‌توانند از «Summoner, Secret Agent Clank و Jeanne d’arc» لذت ببرند. ظاهرا که این یک افشاگری تصادفی و ناخواسته است که از سوی سونی انجام شده است.

بااین‌حال، پلی استیشن به طور رسمی تایید نکرده است که این بازی به پلی استیشن پلاس خواهد آمد یا خیر. یکی از کاربران در توییتر، realradec، تصویری از ایمیل جدید پلی استیشن را منتشر کرده است که می‌توانید آن را در زیر مشاهده نمایید:

مجموعه PlayStation Premium Plus برای جولای شامل Ratchet and Clank: Size Matters با همان سه عنوان ذکر شده در ایمیل جدید پلی استیشن می‌باشد. بنابراین احتمال دارد به سادگی یک اشتباه تایپی پیش آمده باشد. بااین‌حال، بسیاری از طرفداران حدس می‌زنند که Secret Agent Clank می‌تواند پس از Size Matters از راه برسد. با نزدیک شدن به ماه آگوست، پلی استیشن ممکن است به دنبال معرفی عناوین آینده باشد.

عنوان Secret Agent Clank ابتدا در سال ۲۰۰۸ برای PlayStation Portable عرضه شده بود و بعدها یک پورت PlayStation 2 دریافت کرد. این عنوان برای برخی از طرفداران این سری محبوب باقی مانده و به تکمیل عناوینی که در پلی استیشن پلاس موجود است، کمک می‌کند.

منبع: Insider-Gaming
 

 
بیشتر بخوانید :
عنوان Sonic Generations ماه آینده از فروشگاه‌ها حذف می‌شود

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: