فیل اسپنسر درمورد دلایل انتشار بازی Indiana Jones برروی PS5 صحبت کرده است

به تازگی فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی‌های مایکروسافت در جریان استریم ایکس‌باکس در گیمزکام، در مورد دلایل انتشار بازی ایندیانا جونز برای پلی استیشن 5 صحبت کرده است. او گفت که انتشار بازی Indiana Jones روی کنسول پلی استیشن 5 نتیجه موفقیت فروش بازی‌هایی است که روی پلتفرم سوییچ و پلی‌استیشن 5 منتشر شدند.

فیل اسپنسر با اشاره به انتشار Hi-Fi Rush گفت: «بهار گذشته ما با ورود به بازار پلی‌استیشن چهار بازی را به این کنسول و دو بازی را روی نینتندو سوییچ منتشر کردیم. ما هنوز در حال یادگیری هستیم و با توجه به آموخته‌هایمان، کارهای بیشتری انجام خواهیم داد.»

اسپنسر در ادامه توضیح می‌دهد که موفقیت این چهار بازی را نشانه قوی‌تر بودن آثار ایکس باکس می‌داند. او در ادامه اینگونه می‌گوید:

من اینگونه نگاه می‌کنم [اطمینان حاصل می‌کنم] که چگونه می‌توانیم بازی‌های خود را تا حد امکان قوی‌تر کنیم. پلتفرم ما هم در کنسول، هم در پی‌سی و هم در فضای ابری به رشد خود ادامه می‌دهد، و فکر می‌کنم این استراتژی برای ما کارساز خواهد بود.

بازی Indiana Jones and the Great Circle در جریان رویداد گیمزکام برای پلی استیشن 5 تایید شده است. البته باید گفت در حالی که ایکس باکس سری ایکس / ایکس باکس سری اس و PC بازی را در تاریخ ۹ دسامبر (۱۹ آذر) دریافت خواهند کرد، کاربرانی که از پلی استیشن 5 استفاده می‌کنند باید تا بهار ۲۰۲۵ برای تجربه این بازی منتظر بمانند.

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
شخصت دیگریاز ترمیناتور به بازی Mortal Kombat 1 می‌آید

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: