بازی Avowed چندین پایان متفاوت دارد

به تازگی کارگردان بازی Avowed در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که تعداد پایان‌بندی‌های بازی Avowed بیش از 10 پایان است.

به‌عنوان یک بازی نقش‌آفرینی که توسط استودیوی Obsidian ساخته شده است، جابی‌تعجب‌ندارد که بازی Avowed تمرکز زیادی روی مکانیک‌های انتخاب و پیامدهایش داشته باشد که تعیین کننده نحوه پایان‌بندی داستان آن هستند. اخیرا در مصاحبه‌ای کری پاتل کارگردان این بازی  جزئیات بیشتری در این زمینه به رسانه IGN ارائه داده است.

طبق گفته‌های خانم پاتل، بازی Avowed دارای تعداد زیادی پایان‌بندی است که تعداد آن‌ها دو رقمی می‌شود و ترکیب آن‌ها به انتخاب‌هایی که در طول بازی انجام می‌دهید، بستگی دارد. خانم پاتل درباره این موضوع گفت:

«این چیز خیلی سختی برای گفتن است. می‌توانم بگویم که تعداد پایان‌بندی‌های ما دو رقمی است و شما می‌توانید با ترکیب‌های مختلف و زیادی از آن‌ها مواجه شوید. منظورم این است که این یک بازی از استودیو ابسیدین است؛ بنابراین پایان‌بندی شما، نتیجه انتخاب‌های شما در طول بازی است و بستگی به آن دارد که در مواجهه با انتخاب‌هایتان چه کاری انجام داده‌اید.»

باید توجه داشت که داشتن بیش از ۱۰ پایان‌بندی به این معنا نخواهد بود که بازی بیش از ۱۰ پایان‌بندی مجزا دارد. بازی‌های نقش‌آفرینی با چندین پایان‌بندی و تمرکز روی مکانیک‌های انتخاب و پیامدهایشان، اغلب از یک سری تصاویر ثابت در پایان‌بندی خود استفاده می‌کنند تا خطوط داستانی باقی‌مانده را جمع‌بندی کنند؛ درواقع این تصاویر منعکس‌کننده انتخاب‌های بازیکنان در جریان بازی هستند.

بنابراین این احتمالا همان چیزی خواهد بود که خانم پاتل به آن اشاره کرده است. اینکه درنهایت چند پایان‌بندی اصلی و مجزا در بازی وجود دارد را باید پس از عرضه آن دید. قرار است بازی Avowed در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۴۰۳ برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس / سری اس و کامپیوتر عرضه شود.

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
بازی Marvel’s Blade در انحصار ایکس باکس است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: