رویدادهای جدید نینتندو مشخص شدند

همانطور که می‌دانید نینتندو در رویداد گیمزگام حضور پررنگی نداشته است و قصد دارد از پروژه‌های خودش این هفته و طی دو مراسم هیجان‌انگیز رونمایی کند. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

به تازگی نینتندو با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده است که در تاریخ ۶ شهریور ۱۴۰۳، دو رویداد Indie World و Nintendo Direct Partner را به صورت زنده و پشت سر هم پخش خواهد کرد. این پخش زنده از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد و مجموعاً حدود ۴۰ دقیقه زمان رویداد خواهد بود.

طرفداران در این مدت، می‌توانند انتظار معرفی‌های جذاب از بازی‌های مستقل و همکاری‌های نینتندو با سایر استودیوها را داشته باشند. سوال اصلی این است که آیا بالاخره ما شاهد معرفی کنسول نینتندو سوییچ ۲ در این رویدادها خواهیم بود یا خیر؟

رویدادهای نینتندو

اگرچه بسیاری از طرفداران منتظر اطلاعات جدیدی درباره نسخه جانشین Nintendo Switch بودند، اما نینتندو در این پست و همچنین در توییتی دیگر تأکید کرده است که در این ارائه‌ها هیچ اشاره‌ای به این موضوع نخواهد شد. با این حال، هیجان و انتظار برای این رویدادها همچنان بالا است.

قبلاً نینتندو در خرداد ۱۴۰۳ یک Direct Showcase دیگر به مدت ۴۰ دقیقه برگزار کرده بود که با رونمایی از تاریخ عرضه Mario & Luigi Brothership برای آبان ۱۴۰۳ شروع شد و معرفی بازی‌هایی مانند Donkey Kong Country Returns HD و Funko Fusion را هم شامل می‌شد. به هر حال برای اطلاعات بیشتر از این دو رویداد فعلا باید منتظر بمانیم.

 

منبع: Insider-Gaming

 

 

 
بیشتر بخوانید :
کنسول نینتندو سوییچ ۲ بازی‌های نسل قبلی خود را پشتیبانی می‌کند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: