عنوان Mafia: The Old Country شامل صداپیشگی سیسیلی است

اخیرا استودیوی هنگر ۱۳ تایید کرده است که بازی Mafia: The Old Country شامل صداپیشگی سیسیلی خواهد بود. در ادامه همراه گیماتک باشید.

استودیوی بازی سازی Hangar 13 جدیدترین نسخه مجموعه محبوب مافیا باعنوان Mafia: The Old Country را در مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۴ معرفی کرد. این بازی جدید بعداز شایعه‌ها و گزارش‌های متعدد رونمایی شد و قرار است در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه شود. اگرچه هنوز جزئیاتی از گیم‌پلی این بازی در اختیار نداریم، اما تیم سازنده در صفحه رسمی بازی گنجاندن صداپیشگی سیسیلی را تایید کرده است.

هنگر ۱۳ در حساب رسمی سری مافیا اعلام کرد:«اصالت ویژگی کلیدی در قلب مجموعه مافیا است؛ به‌همین‌خاطر صداپیشگی سیسیلی در بازی Mafia: The Old Country مطابق با فضای داستان در سیسیل دهه ۱۹۰۰ انجام شده است». همچنین تایید شده است رابط کاربری و زیرنویس‌ها از بومی‌سازی زبان ایتالیایی پشتیبانی می‌کنند تا غوطه‌وری بازی را افزایش دهند.

بازی Mafia: The Old Country در سال آینده میلادی برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. اما بااین‌حال طرفداران نباید منتظر انتشار این بازی در اوایل سال ۲۰۲۵ باشند؛ چراکه شرکت ناشر مجموعه مافیا یعنی 2K انتشار بازی را برای سال مالی ۲۰۲۶ که از اول آوریل ۲۰۲۵ (۱۲ فروردین ۱۴۰۴) آغاز می‌شود، تایید کرده است.

ظاهرا قرار است بازی Mafia: The Old Country پیش‌درآمدی برای داستان مجموعه باشد و روایتی از ماجراجویی‌های دون سالیری در دوران جوانی‌اش را ارائه دهد. همچنین گزارش شده است رویکرد این بازی نسبت به بازی جهان باز Mafia 3 خطی‌تر خواهد بود.

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تریلر Final Fantasy 7 Rebirth با محوریت مبارزه با سفیروث منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: