نام کنسول پلی استیشن 5 پرو قبل از معرفی رسمی تأیید شد

به نظر می‌رسد شرکت سونی به طور ناخواسته و پیش از معرفی قریب الوقوع کنسول میان نسلی پلی استیشن 5، نام PS5 Pro را برای آن تأیید کرده است.

رسانه VGC، گزارش داده است که شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی روز گذشته اعلام کرده که قرار است امروز بعد از ظهر یک رویداد ویژه با محوریت مسائل فنی کنسول پلی استیشن 5 برگزار کند. مارک سرنی، معمار سیستم ارشد پلی استیشن میزبان این برنامه خواهد بود.

منابع متعددی از جمله Wario64 در توییتر بعد از اعلام این خبر مدعی شدند که باتوجه به اطلاعات به دست آمده از ویدیوی کانال رسمی سونی در یوتیوب، عنوان «PS5 Pro» در بالای ویدیو قابل مشاهده است. بعد از انتشار این گزارش، عنوان این ویدیو به «PlayStation 5 Technical Presentation – September 10» تغییر کرد. سونی در زمان معرفی این رویداد اعلام کرده است که «در این شوکیس، روی کنسول PS5 و نوآوری‌های آن در تکنولوژی گیمینگ» صحبت خواهد شد.

قرار است استریم این رویداد رأس ساعت ۱۸:۳۰ روز سه شنبه در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ از طریق کانال یوتیوب پلی استیشن پخش شود. این برنامه ۹ دقیقه به طول خواهد انجامید.

طراحی PS5 Pro شبیه به PS5 Slim خواهد بود؛ با این تفاوت که سه خط مشکی رنگ روی وسط صفحه‌های کناری کنسول و به صورت اوریب، آن را از دستگاه‌های فعلی PS5 متمایز می‌کنند.

همچنین به نظر می‌رسد که سونی قیمت دسته‌های دوال سنس کنسول پلی استیشن 5 را نیز افزایش داده است. چند فروشگاه بزرگ آمریکایی از جمله Best Buy و Target مدعی شدند که قیمت این دسته‌ها روز یکشنبه از ۷۰ دلار به ۷۵ دلار افزایش یافته است.

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تریلر Tekken 8 گیم‌پلی کوما را نمایش می‌دهد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: