نقشه راه بازی Harry Potter: Quidditch Champions مشخص شد

نقشه راه پس از عرضه Harry Potter: Quidditch Champions منتشر شد و نشان می‌دهد که این بازی شامل رویدادی با مضمون Hogwarts Legacy خواهد بود. با گیماتک همراه باشید.

بازی Harry Potter: Quidditch Champions در حال حاضر منتشر شده است و نقدهای خوبی را از سوی کاربران استیم دریافت کرده؛ اما تعداد بازیکنان همزمان آن چندان چشم‌گیر نیست (در زمان نگارش این مطلب به ۶۵۷۴ بازیکن همزمان رسیده است). اخیرا استودیوی آن‌بروکن از نقشه راه پس از عرضه خود برای محتوای آتی این بازی پرده برداشته است.

Season : Quidditch Tryouts در پاییز ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد و دو رویداد را همراه خود خواهد داشت که یکی مربوط‌به بازی Hogwarts Legacy برای این ماه و دیگری مربوط‌به جشن هالووین در ماه اکتبر (مهر) خواهد بود. در زمستان ۲۰۲۴ نیز شاهد آغاز Season 1: Defence Against the Dark Arts و اضافه شدن دو رویداد Holidays at Hogwarts و Yule Ball هستیم.

استودیوی آن‌بروکن در حال توسعه حالت 6v6 PvP برای نسخه نینتندو سوییچ است و فعلا مشخص نشده است که رویدادهای فصل زمستان با هم عرضه می‌شوند یا خیر. همچنین طبق گفته تیم سازنده، نقشه راه بازی هنوز نهایی نشده و هر لحظه ممکن است که دست‌خوش تغییرات شود.

Harry Potter: Quidditch Champions برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس / ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر توسعه یافته است.

نقشه راه پس از عرضه Harry Potter: Quidditch Champions

 

 
بیشتر بخوانید :
تریلر جدید بازی فوتبال UFL منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: