تریلر جدید مورتال کمبت 1 فیتالیتی بی‌رحمانه نوب سایبات را به نمایش می‌گذراد

استودیوی NetherRealm تریلر جدید بازی مورتال کمبت 1 را برای نمایش مبارزات نوب سایبات منتشر کرد.

استودیوی ندررلم و شرکت WB Games به تازگی با پخش تریلرهای جذابی از بازی Mortal Kombat 1 به نمایش کاراکترهای سکتور و سایرکس پرداختند. اکنون نیز تریلر گیم‌پلی جدیدی با تمرکز روی نمایش مبارزات کاراکتر نوب سایبات پخش شده است.

این مبارز با بسته الحاقی Khaos Reigns به بازی مورتال کمبت ۱ اضافه خواهد شد. شما می‌توانید برای تماشای تریلر گیم‌پلی کاراکتر نوب سایبات به کانال یوتیوب مجموعه مورتال کمبت مراجعه کنید.

این تریلر نگاهی اجمالی به حرکات نوب سایبات و نقش این کاراکتر در داستان مورتال کمبت 1 دارد. تایتان هاویک روح بی-هان را ربوده است تا جنگجوی تمام‌عیار و هراس‌انگیزی به‌وجود آورد. حرکت فیتالیتی این مبارز نیز به نمایش گذاشته می‌شود که بسیار بی‌رحمانه است. نوب سایبات در این حرکت تمام‌کننده با همکاری نسخه بدل خود اسکلت دشمنان را از بدن‌شان خارج می‌کند. در حرکت انیمالیتی نیز این کاراکتر به یک کروکودیل تبدیل می‌شود تا دمار از روزگار دشمنان درآورد.

بسته الحاقی Khaos Reigns در تاریخ ۳ مهر (۲۴ سپتامبر) به پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس /  سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر راه می‌یابد. این بسته الحاقی تنها داستان جدیدی را به‌همراه نمی‌آورد و شامل کامبت پک ۲ نیز می‌شود که ۶ کاراکتر تازه را به بازی اضافه می‌کند.

نوب سایبات، سکتور و سایرکس در زمان عرضه بسته الحاقی داستانی بازی منتشر می‌شوند، اما برای تجربه کاراکترهای T-1000، گوست‌فیس و کونان بربر باید زمان بیشتری منتظر ماند.

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
Final Fantasy 7 Rebirth در کره جنوبی رده‌بندی سنی دریافت کرد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: