بخش آغازین ریمیک متال گیر سالید ۳ نمایش داده شد

کونامی درکنار نمایش بخش آغازین Metal Gear Solid Delta: Snake Eater اعلام کرد که نسخه دمو بازی در توکیو گیم شو قابل تجربه خواهد بود. دا دامه با گیماتک همراه باشید.

همانطور که می‌دانید در هفته‌های گذشته شرکت کونامی جزئیات بیشتری از ریمیک متال گیر سالید ۳ را به اشتراک گذاشته است. اکنون این ناشر ژاپنی اطلاعات جدیدی از بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را با پخش یک ویدیو Production Hotline منتشر کرده است.

در قسمتی از این ویدیو بخش آغازین بازی به نمایش در می‌آید که قطعا برای طرفدارهای مجموعه آشنا خواهد بود. این ویدیو بیگ باس را در یک هواپیما نشان می‌دهد که برای شروع مأموریتی آماده می‌شود.

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در نمایشگاه Tokyo Game Show 2024 حضور دارد. شرکت Konami تأیید کرده است که شرکت‌کنندگان می‌توانند نسخه دموی این بازی را در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۴ تجربه کنند. نوریاکی اوکامورا، تهیه‌کننده بازی نیز اعلام کرده است که درحال‌حاضر ریمیک متال گیر سالید ۳ از ابتدا تا انتها به‌طور کامل قابل تجربه می‌باشد؛ پس‌بنابراین بازیکن‌ها نباید زمان زیادی را برای تعیین تاریخ انتشار بازی منتظر بمانند.

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater یک «بازسازی وفادار به طراحی و داستان بازی اصلی» است که «گیم‌پلی را با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و تجربه کاربری بی‌نقص تکامل می‌دهد.» این بازی با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس / سری اس و کامپیوتر توسعه می‌یابد. خنوز زمان انتشار ریمیک Metal Gear Solid 3 مشخص نشده است، اما می‌دانیم که شرکت کونامی برای رونمایی از تاریخ دقیق عرضه، پیش از پایان سال ۲۰۲۴ برنامه دارد.

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
هکرها اطلاعات بازی Marvel’s Wolverine را فاش کردند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: