احتمالا بازی Palworld به‌زودی برای PS5 معرفی خواهد شد

احتمالا استودیوی Pocket Pair در نمایشگاه Tokyo Game Show 2024 از نسخه پلی استیشن ۵ بازی Palworld رونمایی خواهد کرد.

بر اساس سندی که از سوی CESA منتشر شده، لیست بازی‌ها و پلتفرم‌های موجود در این نمایشگاه نشان می‌دهد که ممکن است بازی Palworld برای پلی استیشن 5عرضه شود. علاوه بر پلی استیشن ۵، این بازی در حال حاضر روی ایکس باکس سری ایکس/ سری اس و پی‌سی نیز در دسترس قرار دارد.

این خبر در حالی منتشر شده که Pocket Pair پیش‌تر در جولای 2024 از همکاری با Sony Music Entertainment خبر داده بود تا به تبلیغ بازی Palworld بپردازد. با این حال، این همکاری شامل صدور مجوز بازی نبود. اگر اطلاعات سند CESA صحیح باشد، احتمالا Pocket Pair به توافق جدیدی با سونی دست یافته تا این بازی به PS5 نیز وارد شود.

عنوان Palworld یک بازی جهان‌باز بقا و ساخت‌وساز است که موجودات مرموزی به نام Pal در آن حضور دارند. این پل‌ها می‌توانند در برابر دشمنان مبارزه کنند، پایگاه بسازند، منابع جمع‌آوری کنند و حتی در کارخانه‌ها کار کنند! بازی در ژانویه 2024 به صورت دسترسی زودهنگام منتشر شد و طی یک ماه اول توانست بیش از 25 میلیون بازیکن را به خود جذب کند.

اخیرا نیز یک آپدیت برای بازی عرضه شده است که شامل یک جزیره جدید به نام Sakurajima و مجموعه‌ای از Pals، دشمنان و آیتم‌های جدید است. اگر بازی Palworld برای PS5 عرضه شود، می‌تواند یکی از پرطرفدارترین عناوین سال 2024 باشد. فعلا اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار نداریم و باید منتظر اعلام رسمی پاکت پیر در نمایشگاه TGS 2024 باشیم.

 

منبع: Insider-Gaming

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تعداد کاربران بازی دد آیلند ۲ به بیش از هفت میلیون نفر رسید

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: